Toon posts:

ScanJet 5P onder Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer dus mijn ScanJet 5P aan de praat te krijgen onder Windows 2000, alleen lukt dat niet omdat HP @#^#(U)*#*@%^ geen drivers op de site beschikbaar heeft! :(:(:(
Nu vond ik via de search dat het wel mogelijk is om hem aan de gang te krijgen onder Windows 2000, maar hoe?

Verwijderd

Ik kan je vertellen; dat GVD PIEP ding krijg je niet aan de praat onder Windows 2000, ze hebben echt van elk HP apparaat een driver voor Windows 2000 behalve.....

--Even iets ander--
Trucje, haal de netspanning v.d. scanner eraf, zet de SCSI-ID op 2, netspanning er weer op. En dan aanzetten met de Quickscan-knop (groene knop) ingedrukt!!! GEWELDIG
--Einde even iets anders--

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

hij werkt prima onder win2k, mits met een andere scsi kaart en Deskscan 2.8 software, is wel ergens te downe

Ikke Nederlands niet goed prate

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel kost een andere scsi kaart? :)

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik heb die scanner zelf aan een Adaptec 2904 hangen die ik nog had liggen.. Kost nieuw +/- 100,- tot 120,- Enne ... ik gebruik geen Win2k maar draai um onder WinME. Dan heb je er zelfs geen software voor nodig. Alles komt dan al met Windows mee.

• Samael
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-03-2023
Niet zo moeilijk allemaal...er zijn gewoon drivers voor de schuin-afgeknipte-SCSI-kaart van HP die bij de 5P sit. Ga gewoon naar www.symbios.com en dan wordt je automatisch doorgestuurd naar de nieuwe site (symbios is gefuseerd/opgekocht of zo). Daar kijk je dan bij drivers en vervolgens bij HP drivers en die gasten hebben gewoon een driver voor Win2K gemaakt. De driver wordt alleen niet ondersteund door HP....nou big deal, want hij werkt bij mij al tijden goed. Na het installeren van de SCSI-kaart herkent Win2K perfect je 5P Scanner!!

Good Luck!!

Ik zie net dat zowel www.symbios.com als de nieuwe eigenaar www.lsilogic.com down zijn en ik weet niet of dat permanent is.

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:58

rammes

koekebakker 1e klas

Samael

je hebt het helemaal gelijk, zoals je dat daar verteld zo heb ik het ook gedaan en dat werkt prima alleen nu kun je de optie Hybernate niet meer gebruiken (omdat het een isa kaartje is) als je die wel gebruikt is het BOEM! bsod.

als je de drivers niet kunt vinden wil ik ze wel ff uppen ofzo.

suc6

Ik zou het doen!

Pagina: 1