-| Hit it i would ! |-
Als het niet standaard kan met dat inlogprogje (ik heb zelf Chello en Cistron, dus zodra m'n nic stroom heeft (en Chello en Cistron het doen
) heb ik inet verbinding), kun je kijken naar bv http://www.formida.com.au/firedaemon/ hiermee kun je gewone programma's als service laten starten. Alleen gaat dat niet werken als je zelf je inloggegevens moet inkloppen... je moet igg wel een inlog-progje hebben die geen user-aktie nodig heeft.
Exact expert nodig?
ik vermoed dat ik er dan niet voor in aanmerking kom, daa rik eerst moet dubbelklikken op het Ethernet 300 icoon, waarna het programma opstart, waarna je nog op connect moet drukken om de verbinding te maken.
Je hebt het toch ook over een ADSL verbinding over PPPoE he ? Als je niet de Ethernet 300 software hebt voor de login te doen, welk programma heb jij dan ? Misschien dat ik de combinatie van dat programma met die firedeamon alsnog een system task ervan kan maken.
Je hebt het toch ook over een ADSL verbinding over PPPoE he ? Als je niet de Ethernet 300 software hebt voor de login te doen, welk programma heb jij dan ? Misschien dat ik de combinatie van dat programma met die firedeamon alsnog een system task ervan kan maken.
-| Hit it i would ! |-