Toon posts:

[email provider]Goede betaalde service

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment maak ik gebruik van myrealbox.com, bevalt op zicht goed alleen het is een test applicatie dus downtime kan zo optreden.

Ik wil graag een solide email provider in de trant van myrealbox.com, beveiliging, spamfilters, SSL connecties, POP3 en IMAP, Calendar, alles erop eraan met service. Ik ben bereid hiervoor te betalen, iemand een idee wie goed en betrouwbaar is op dit gebied?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Ik weet niet of 't voor jezelf is of voor een bedrijf, en wat je ervoor wil betalen maar wellicht is dit wat.

http://www.mailco.nl/

Disclaimer: Ik werk bij dit bedrijf, en da's ook de reden dat ik bovenstaand adres ken. Het maakt me absoluut geen bal uit of je voor zoiets kiest, maar ik zeg je puur dat je hier zoiets kunt krijgen. Ik wordt er dus ook niet beter van :)

Anders gaan ze weer brullen ;).

Succes :).

/Of misschien zelf een mailserver opzetten?

Verwijderd

heel veel providers kunnen dit, ik kan je ook wel een paar bedrijven aanraden, maar ik doe het niet :) kijk is op www.webselect.nl bv en zoek wat hosters uit die je betrouwbaar lijken en ga is uitvoerig met ze bellen/mailen en kies aan de hand daarvan welke je wilt... als je een select groepje hebt gevonden wil ik wel ff die bedrijven afzeiken of toejuichen :)