Apacer DDR geheugen werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb net 256MB DDR Apacer geheugen gekocht. Als ik deze samen met mijn samsung geheugen in de computer heb zitten doet de computer helemaal niks meer. Als ik alleen het apacer geheugen erin zet werkt het wel. Kan de combinatie misschien niet met samsung geheugen? Het is allebei pc2100. Moederbord is een asus a7v266-E.

Systeem | Strava

Verwijderd

Probeer is 1tje in de 2e bank en de andere in de 3e bank en zet geen dingen op 1t als het eerste niet mocht werken.

Verwijderd

Hi,
heb zelf ook 512mb Samsung+512mb Apacer en deze combo doet het bij mij perfect.Het is wel pc2700 geheugen.Een typ is :Load setup default(bios) en save,laat je system en dag of 2 zo draaien en gebruik dan SisoftSandra met de burn in wizzard,heeft bij mij ook geholpen.Heb hem zo'n 50keer laten lopen zonder prob's.
Suc6 ermee hoop dat je hier wat aan hebt. :P

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 18:40 ]

Verwijderd

Door ispierings - donderdag 30 mei 2002 19:39

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 30 mei 2002 19:35 schreef deviance het volgende:
Probeer is 1tje in de 2e bank en de andere in de 3e bank en zet geen dingen op 1t als het eerste niet mocht werken.

Als je twee ddr-modules hebt moeten ze perse aan beiden zijden, en niet een in het midden, want die vind ie dan niet.

Hoe kom je erbij???Had eerst een 512mb in slot 1 en een van 256mb in slot 2=geen probleem!!!Maar euh leg eens uit :?

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik was nog per ongeluk ingelogd met Brakkie.
Ik heb ze nu aan beide zijden gezet. De enige combinatie die ik nog niet had geprobeerd. Nu werkt het dus wel !! Hopen dat het ook stabiel blijft.

ispierings Bedankt!

I'll be back

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 18:40 ]

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 18:40 ]

Verwijderd

MSI KT3 Ultra aru-dus....alles behalve goedkoop,en het werkt gewoon. :Y)
Pagina: 1