[pc prive] Pa koopt laptop via mij, moeilijkheden?

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Mijn pa kan weer eens een PC-prive doen, nou heb ik een bedrijf en koop ik wel eens via groothandel in. Als ik nou via de groothandel een laptop koop en die vervolgens aan mijn pa verkoop die dat vervolgens weer als PC-prive gebruikt, zou dat moeilijkheden opleveren i.v.m. familie en belangenverstrengeling? Zijn er meer mensen die op een dergelijke manier een PC-prive hebben ingevuld?

de betaler vervuilt

Verwijderd

zou toch geen probleem mogen zijn zolang er niet instaat dat je geen pc's mag kopen by familie die toevallig een computer bedrijf hebben

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:32 schreef GA!S het volgende:
Mijn pa kan weer eens een PC-prive doen, nou heb ik een bedrijf en koop ik wel eens via groothandel in. Als ik nou via de groothandel een laptop koop en die vervolgens aan mijn pa verkoop die dat vervolgens weer als PC-prive gebruikt, zou dat moeilijkheden opleveren i.v.m. familie en belangenverstrengeling? Zijn er meer mensen die op een dergelijke manier een PC-prive hebben ingevuld?
Opzich zou het wel mogen, maar dat moet het bedrijf van je vader geen contract hebben met één bedrijf. Vaak is het zo dat bij pc-prive projecten maar bij één specifieke zaak gekocht mag worden.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:36 schreef MREn het volgende:

[..]

Opzich zou het wel mogen, maar dat moet het bedrijf van je vader geen contract hebben met één bedrijf. Vaak is het zo dat bij pc-prive projecten maar bij één specifieke zaak gekocht mag worden.
by de meeste pc prive projecten mag je gewoon kopen waar je wilt

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:36 schreef MREn het volgende:

[..]

Nope, dat maakt niet uit, hij mag zelfs alles in losse onderdelen kopen als ie zou willen. Zolang je maar een bon op naam hebt. Alleen is het misschien een beetje raar dat zowel de koper als het bedrijf hetzelfde adres hebben...

de betaler vervuilt