Toon posts:

[laptop]Ik kan een Dell Latitude xpi cd kopen,sja?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik kan een Dell Latitude XPi CD kopen van mijn werk, echter wat zou ik daar zo beetje voor neer moeten leggen, en wat is echt te veel?
Afbeeldingslocatie: http://www.dpt-ltd.co.uk/shopfactory/media/dell_latitude_xpicd.gif
spec:
Pentium 1 166MMX
3 of 5 GigB. harde schijf
cdrom
flopdrive
80 MB geheugen
1.1 mb videogeheugen (800-600 hoge kleuren 16 bits)
(640-480 Ware kleuren 24 bits)
Dit op een mooi tft scherm.
Li-ion Battery 14.4 volt 2.5 Amp.
Win 98 geinstaleerd.

Oja ook een Xircom RealPort Cardbus Ethernet 10/100+56 (rbem56g-100)modem kaarje er in :D
Ik dacht zelf aan €125,- :? of sta ik dan meteen voor lul om dat dit ver onder de waarde is?
Alvast bedankt.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Mwa, 't is een beetje aan de magere kant als je het vergelijkt met de prijzen die op www.marktplaats.nl e.d. gevraagd worden. Aan de andere kant is het natuurlijk een "wat de gek er voor geeft" systeem...

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:34 schreef GA!S het volgende:
Mwa, 't is een beetje aan de magere kant als je het vergelijkt met de prijzen die op www.marktplaats.nl e.d. gevraagd worden. Aan de andere kant is het natuurlijk een "wat de gek er voor geeft" systeem...
Meer wat de gek er voor vraagt, denk ik.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op donderdag 30 mei 2002 19:35 schreef Gregole het volgende:

[..]

Meer wat de gek er voor vraagt, denk ik.
Bij laptops is de vraag anders nog altijd hoger dan het aanbod, dus als je wil kan je er nog flink wat voor terug krijgen.

de betaler vervuilt

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Heb pas zo iets aangeboden op www.marktplaats.nl daar was het hoogste bod 250 Euro tjes dus meer als 500 piek :P

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46
Ik vind die prijzen toch echt nog hoog, maarja, € 125 is echt iets te laag, 200 is redelijk :).

|>

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:45 schreef Jackabuzah het volgende:
Ik vind die prijzen toch echt nog hoog, maarja, € 125 is echt iets te laag, 200 is redelijk :).
Ok bedank, :-) maar een vriend van mij zegt dat en Xircom heb wat duurder maakt, klopt dit?
Ik wil echt niet voor l.l staan morgen :P
(ze zeggen geen prijs, je moet maar bieden :( )
Pagina: 1