4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Beide natuurlijkOp donderdag 30 mei 2002 19:54 schreef braadworstboer het volgende:
wat wil je??? een stille kast of een kast die optimaal gekoeld wordt??????
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
dan in het midden natuurlijk, niet te warm = niet teveel herrie, wel voldoende koeling.Op donderdag 30 mei 2002 19:56 schreef Microkid het volgende:
[..]
Beide natuurlijkDat is het ultieme doel van elke tweakert toch?
Verwijderd
juist, maar met welke koelers wil je dit gaan doen??? ik hoop niet met de cpu koeler, want as je goeie airflow heb, dan draait de koeler te langzaam.
In ieder geval niet achter je voeding, alle extra warmte die van de voeding komt telt dan ook mee. En die warmte komt je kast niet in.
HIER !!! PAK AAN
Verwijderd
joewf kot annotter pojnt!Op donderdag 30 mei 2002 20:03 schreef Flarrestein het volgende:
In ieder geval niet achter je voeding, alle extra warmte die van de voeding komt telt dan ook mee. En die warmte komt je kast niet in.
Ik zal hem maar voor je fan hangen. als je gaat kijken naar een temp geschakelde fan dan zit de sensor ook voor het blad.
De gedachte is simpel, de lucht word er langs gezoogen waardoor d'r een persisere metig word vericht
Als je de sensor ergons in de kast hangt handt die vrijwel zeker uit de lucht stroom en da's niet de bedoeling
De gedachte is simpel, de lucht word er langs gezoogen waardoor d'r een persisere metig word vericht
Als je de sensor ergons in de kast hangt handt die vrijwel zeker uit de lucht stroom en da's niet de bedoeling
n54 power!
Hmmm, daar zit wat in. Ik ga dit eerst proberen. Als ie toch te veel herrie maakt gaat de sensor in de kast zelf.Op donderdag 30 mei 2002 20:05 schreef TMDevil het volgende:
Ik zal hem maar voor je fan hangen. als je gaat kijken naar een temp geschakelde fan dan zit de sensor ook voor het blad.
En het betreft alleen de in- en outtake fans, niet de CPU fan. Ik heb 1 intake onderin, en 2 outtake bovenin. Deze sluit ik alle 3 aan op de temp sensor. Dus bij idle, weinig flow=stille kast, bij stress, meer flow=lawaai.
i heb er al maanden een temp sensor op zitten maar ik kan ook geen plek vinden om mijn sensor neer te hangen
in de buurt van de proc gaat i na 10 minuute al volop
bij de fans blijf de airflow erg laag
dus veel succes er mee en als het je lukt hoor ik het wel
dus veel succes er mee en als het je lukt hoor ik het wel
waterkoeling w00t w00tOp donderdag 30 mei 2002 19:56 schreef Microkid het volgende:
[..]
Beide natuurlijkDat is het ultieme doel van elke tweakert toch?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Probeer anders is de snelheid iets hoger te zetten in de idle stand. Als die namelijk harder gaat blazen houd het gewoon in dat er meer warmte uit die kast moet.Op donderdag 30 mei 2002 21:20 schreef apollovenlo het volgende:
Dus lijkt mij dat de idle snelheid iets omhoog moet.
n54 power!
Pagina: 1