[HD] Soms boot problemen

Pagina: 1
Acties:

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Ik heb soms als ik mijn PC opstart dat hij de hardeschijf pas heel laat pakt. Pas als er staat:

Looking for IDE Controller...

dan slaat hij aan. En soms ook niet dan hoor ik een vage lange piep en dan doe ik hem uit en weer aan en dan doet hij het weer. Dit gaat al 2 maand zo.. maar ik weet pas sinds vandaag van deze site :o

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Heb het zelfde probleem, maar dan al wat langer...

Je moet even wat specificaties posten.
Wat voor HD, wat voor moederbord, etc.

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
CPU AMD Thunderbird 1000MHz

MB MSI K7TPro (MS-6330)

HD Maxtor 30 GB HD @ 7200 rpm

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Heb je de kast al open liggen???

Bij mij helpt het namelijk als ik de IDE-kabel aandruk... kan dan poosje goedgaan en daarna kan 't weer mis gaan...

Ik heb wel een ander systeem. Wel AMD, maar met een Seagate (staat op de schijf) die een Quantum is (geeft opstartscherm aan).

Bij mij is het begonnen toen ik een andere CR-RW erin deed. kan ook de oorzaak zijn, staan ze allebei op primary?? of op verschillende IDE sloten?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-04 09:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

is het vergelijkbaar met mijn probleem???

[topic=508198/1/25]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
laat ik het zo zeggen ik heb PRECIES het zelfde als jij en ook met een MAXTOR.. maar bij mij hielp het om de IDE kabels aan te drukken :)

Pagina: 1