PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Heb het zelfde probleem, maar dan al wat langer...
Je moet even wat specificaties posten.
Wat voor HD, wat voor moederbord, etc.
Je moet even wat specificaties posten.
Wat voor HD, wat voor moederbord, etc.
CPU AMD Thunderbird 1000MHz
MB MSI K7TPro (MS-6330)
HD Maxtor 30 GB HD @ 7200 rpm
MB MSI K7TPro (MS-6330)
HD Maxtor 30 GB HD @ 7200 rpm
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Heb je de kast al open liggen???
Bij mij helpt het namelijk als ik de IDE-kabel aandruk... kan dan poosje goedgaan en daarna kan 't weer mis gaan...
Ik heb wel een ander systeem. Wel AMD, maar met een Seagate (staat op de schijf) die een Quantum is (geeft opstartscherm aan).
Bij mij is het begonnen toen ik een andere CR-RW erin deed. kan ook de oorzaak zijn, staan ze allebei op primary?? of op verschillende IDE sloten?
Bij mij helpt het namelijk als ik de IDE-kabel aandruk... kan dan poosje goedgaan en daarna kan 't weer mis gaan...
Ik heb wel een ander systeem. Wel AMD, maar met een Seagate (staat op de schijf) die een Quantum is (geeft opstartscherm aan).
Bij mij is het begonnen toen ik een andere CR-RW erin deed. kan ook de oorzaak zijn, staan ze allebei op primary?? of op verschillende IDE sloten?
laat ik het zo zeggen ik heb PRECIES het zelfde als jij en ook met een MAXTOR.. maar bij mij hielp het om de IDE kabels aan te drukken
Pagina: 1