[CM] CCFL kleuren

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik ga over drie weken mijn cm afmaken. Ik zit nog met een probleempje.
Ik ga natuurlijk ook verlichten. Ik ga daarom CCFL's bestellen bij stuut en die man van bruin :p,. Mijn window ziet er zo uit
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
________
|   |
|   |
 \     /
  |   |
 /     \
|    | 
|_______|

het is dus een zandloper over de hele zijkant van mijn bigtower. Ik zit dus nog met een probleem. Welke kleuren CFFL? Aangezien in de onderste helft mijn mobo zit doe ik daar 2. Eentje aan achterwand zeg maar. die dan 30 cm. En aan de onderkant een 10 of 30 cm. En dan in het dak ook een 10 of 30 cm. De lengtes kom ik wel uit denk ik. Maar ik vraag me nu af wat mooie kleuren combo's zijn voor de ccfl's die het mobo belichten. Zelf dat ik aan groen/rood combo. Maar zijn er misschien tweakers die een cm hebben met twee kleuren ccfl die die ff willen showen? de kleuren waar ik uit kan kiezen zijn: Rood, Geel, Groen,
Blauw, Wit en in Blacklight.
Ik wil ook vragen of blacklight ook een leuke kleur licht geeft op oppervlakten die niet wit zijn. Heeft iemand daar ook pics van? Thnx in advance. (sorry van het misschien vage verhaaltje ik ben een beetje een }:O in nederlands )

Verwijderd

anders klooi je wat af in paint of adobe en kijk je wat het effect zo ongveer zal zijn.

persoonlijk een groene oner en roode boven geefd een leuk effect.

of juist de roorde vernagen door een blauwe lijkt mee ook spacy

owja die krengen geven behoorlijk wat licht af.

en te lezen aan je kast die ik trouwens zelf ook heb gehad is een 30 cm voldoende voor een flinke lichtopbrengst en effect.

10 cm zal goed zijn om wat meer accent te leggen in je kast.

tis maar wat je wilt