Ik heb dinsdag mijn PA256 Deluxe A-Open videokaart binnengekregen. Hierop zit een los tv-out daughterboardje. Bij het omwisselen van de aansluitng van TV naar VCR, kreeg ik een flinke schok, en het kaartje achteraf blijkbaar ook. De Chrontel 7007A (44 pins vierkantje) is opengeknapt, en dus is hij nogal defect. Is er iemand in de omgeving van Groningen die SMD of anderzins rete kleine soldeeroppervlakjes kan solderen en dit ook voor mij zou willen doen (vergoeding hiervoor in overleg). Zou uitermate fijn zijn, want het ging me JUIST om de tv-out
je oven thuis! kan erin! moet je ff een speciaal soldeer plaksel voor smd kopen, dan op 180 graden dacht ik 4 min erin leggen! zoiets.. dat moet je ff opzoeken! we hebben opschool een speciaal apparaat ervoor!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Ja, dan zou ik theoretisch ook deze chip eraf kunnen snijden en met een geleidend plaksel dit zelf kunnen doen toch? Het lijkt me ietsje eleganter om gewoon met zo'n mega veel te priegellig soldeerboutje dit te doen, maar daarvoor heb ik teveel parkinson... (No flame intended naar mensen met vervelende ervaringen met de echte ziekte)Op donderdag 30 mei 2002 17:33 schreef jeuuron het volgende:
je oven thuis! kan erin! moet je ff een speciaal soldeer plaksel voor smd kopen, dan op 180 graden dacht ik 4 min erin leggen! zoiets.. dat moet je ff opzoeken! we hebben opschool een speciaal apparaat ervoor!