Toon posts:

DVI-AGP convertor (monitoradaptertje) gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een simpele DVI-VGA (niet agp, vga, doh) verloopstekker. Bij de meeste winkels zijn die dingen verrot duur (goedkoopste die ik in Utrecht kon vinden was 17e), weet iemand waar ze goedkoper zijn? (bij alternate kosten ze 10.25, maar dat moet ook nog verzonden worden)

Ideal zou zijn als iemand thuis nog zo'n ding heeft liggen wegrotten en dat diegene 'm wel voor een vriendelijk prijsje aan mij zou willen verpatsen...

Anyone?

Verwijderd

DVI-AGP convertor??? Bedoel je niet DVI-VGA convertor?

Verwijderd

Topicstarter
D'oh, tuurlijk, je hebt gelijk...Ben niet al te wakker vandaag :)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Koop die bij alternate dan.

En anders ga je lekker een advertentie in V&A zetten, ik zet dit topic wel even voor je in SM zodat ie snel en efficient zal worden opgeruimt >:)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Heb ook al een advertentie daar gezet ja, maar ik heb nou niet bepaald het idee dat iemand die zo'n ding thuis heeft liggen gaat zoeken naar iemand die 'm wil kopen, daarom zette ik 't hier ook nog maar even...

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Op donderdag 30 mei 2002 17:30 schreef Gillish het volgende:
Heb ook al een advertentie daar gezet ja, maar ik heb nou niet bepaald het idee dat iemand die zo'n ding thuis heeft liggen gaat zoeken naar iemand die 'm wil kopen, daarom zette ik 't hier ook nog maar even...
Da's niet de bedoeling van GoT |:(

Gewoon een advertentie op 2dehands.nl, V&A, vraag het in je MSN-nick (zeer irri) en anders koop je het gewoon bij alternate.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hiervoor is Vraag&Aanbod op T.net

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.