Dual monitor vragen

Pagina: 1
Acties:

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 21:40
Ik ben van plan om naast mij huidige video kaart (nVidia riva TNT 2 32mb) een 2e video kaart (2 of 4 mb, PCI) in te bouwen. Wie o wie kan duidelijk uitleggen hoe ik de tweede (15") monitor samen met de eerste (17") kan laten werken. Zodat ik op die 15" msn/winamp en ander scherminnemende programma's kan laten draaien.
Voor de gene die het willen weten: Ik draai Windows XP pro engels.

*Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar vond ik nou niet echt een duidelijk antwoord*

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42
Als je zoekt op dual monitor vind je een hele hoop. :)
Is al heel vaak langsgekomen.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:11 schreef Neobender het volgende:
Ik ben van plan om naast mij huidige video kaart (nVidia riva TNT 2 32mb) een 2e video kaart (2 of 4 mb, PCI) in te bouwen. Wie o wie kan duidelijk uitleggen hoe ik de tweede (15") monitor samen met de eerste (17") kan laten werken. Zodat ik op die 15" msn/winamp en ander scherminnemende programma's kan laten draaien.
Voor de gene die het willen weten: Ik draai Windows XP pro engels.

*Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar vond ik nou niet echt een duidelijk antwoord*
check de search maar je huidige videokaart ondersteund toch ook al 2 beeldschermen? waarom dan toch die pci erbij?

Verwijderd

eerst zou ik checken of die pci kaart ook ondersteuning heeft voor meerdere videokaarten in het systeem aan die 2 a 4 mb te zien is het nogal oud en dan ondersteunen ze het meestal niet...maar zosnel je 2 videokaarten hebt die het ondersteunen, detecteert windows dat automatisch (vanaf windows 98) en dan kan je bij je beeldschermopties alles precies instellen zoals je wilt, nix moeilijks aan eigenlijks en ook geen speciale verichtingen die je moet uitvoeren om het aan de gang te krijgen

Verwijderd

Kan makkelijk, gewoon die oude kaart erbij installen en je kan alles zo verslepen naar je tweede monitor.

Verwijderd

je zegt wel zo makkelijk van stop die oude kaart erin en hij doet het, maar het is die vraag of die 'oude' kaart het wel ondersteunt, lang nie alle oudere kaarten werk het mee...maar proberen kan altijd :)
Pagina: 1