ik heb dus een netwerk nu van 3 pc's
de Server:
p2 400 Mhz
Windows 98
Sygate 4.0
10 mbit netwerkkaartje.
Server IP: 192.168.0.1 (voor netwerk)
de andere pc zijn niet van toepassing..
behalve de pc die niet wil.
dat is een:
Winchip IDT 200 @ 200 Mhz
Windows XP (draait goed hoor en ook redelijk vlot
)
verder geen sygate erop. is ook niet nodig volgens mij ..
Ik heb dus netwerk draaien maar die 200 wil ik er ook op .. Je kan met XP automatisch laten zoeken.. maar als ik dat doe dan vind hij het netwerk niet hoewel ik er wel op aangesloten ben.
Er is ook een diskette met sygate om clients te installeren maar het probleem is dat mijn diskette stations het helemaal niet doen.en dus kan ik nix met die diskette.
Ik heb het handmatig geprobeerd in te stellen wou ook niet. en ik sta nou echt beetje met het handen in het haar. want ik wil toch wel op dat netwerk eigenlijk...
de Server:
p2 400 Mhz
Windows 98
Sygate 4.0
10 mbit netwerkkaartje.
Server IP: 192.168.0.1 (voor netwerk)
de andere pc zijn niet van toepassing..
behalve de pc die niet wil.
dat is een:
Winchip IDT 200 @ 200 Mhz
Windows XP (draait goed hoor en ook redelijk vlot
verder geen sygate erop. is ook niet nodig volgens mij ..
Ik heb dus netwerk draaien maar die 200 wil ik er ook op .. Je kan met XP automatisch laten zoeken.. maar als ik dat doe dan vind hij het netwerk niet hoewel ik er wel op aangesloten ben.
Er is ook een diskette met sygate om clients te installeren maar het probleem is dat mijn diskette stations het helemaal niet doen.en dus kan ik nix met die diskette.
Ik heb het handmatig geprobeerd in te stellen wou ook niet. en ik sta nou echt beetje met het handen in het haar. want ik wil toch wel op dat netwerk eigenlijk...