Toon posts:

Complete anti-condens Kit copper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vat het niet meer, ik wil een 172Watt bestellen en deze winkel bied er een pakket bij aan wat "speciaal" gemaakt is voor mijn Alpha PEP66T koeler....

172W en Luchtkoeling? Waarom zetten ze het neer terwijl iedereen zegt dat het niet kan?? Of toch wel :)

Loveno IT

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ze zeggen toch helemaal niet dat die kit voor een 172W TEC is :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, moet je een pagina terug, en ik heb ze gemaild en zeiden in het "Belgisch" :

"Jawel jongen dat kan gij best doen, anders zouden wij dat nie plaatsen he!"

Duzzz :? :?

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:01 schreef Deimus het volgende:
Jawel, moet je een pagina terug, en ik heb ze gemaild en zeiden in het "Belgisch" :

"Jawel jongen dat kan gij best doen, anders zouden wij dat nie plaatsen he!"

Duzzz :? :?
Zijn ze niet goed bij hun hoofd.. :?

>:)

Ik heb geen ID of het kan, maar het lijkt me niet echt logisch, TEC luchtgekoeld.. :?

Wie weet.. :P :9

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

kan wel!
opschool hebben wij ook een koelsysteem met 2x172W en een koel-lichaam met fan! (moet ik aansturen met nog van alles eraan (computer besturings techniek))
Moet ermee een een of andere vloeistop koelen!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 17:20 schreef jeuuron het volgende:
kan wel!
opschool hebben wij ook een koelsysteem met 2x172W en een koel-lichaam met fan! (moet ik aansturen met nog van alles eraan (computer besturings techniek))
Moet ermee een een of andere vloeistop koelen!
Dus jij denkt dat de Alpha Pep66T met HP koeler een 172W peltier element kan koelen??

Als er meer mensen zijn die "denken" dat het kan wil ik het best gaan proberen...laat ik mijn waterkoeling er eerst af..

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

of het niet vochtig word is punt 2! dat durf ik niet te garanderen! maar dat moet je ff een een ervaren iemand vragen, ik heb het nog nooit in mijn pc gebouwt, zo'n peltier :(

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:14

Epsilon

hwhaaahaa grappig, een 172watt tec met een luchtkoeler koelen.

serieus, das oplichterij. Je kan max een 80watt pelt koelen met luchtkoeling, en dan zit je zowieso vast aan een delta fan.

niet doen dus, een 172watt tec is alleen voor waterkoeling en beter geschikt!

Verwijderd

Topicstarter
D8t ik ook....jammer was wel leuk geweest, mijn Tb geeft nu 91W af en dat is prima op te vangen met een 172W peltier maar absoluut niet met 80W ....duzz suxx |:(
Pagina: 1