Ik heb einedlijk na veel stressen een nokia 3310 gekocht, dus ik nadat ik dat ding gekochthad, lekker klooie met dat ding. Nou blijkt dat ik een paar keer de PIN2 code verkeerd heb ingetoetst. EN NU vraag hij de PUK2code. Maar de puk2code kan ik NERGENS vinden
. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan verhelpen??????????
Da's op elke GSM. Tenminste, PUK2 dus. Is op mijn 3210 ook hoor. Maak je niet druk.
Verwijderd
dat kan waarschijnlijk anders ook niet aangezien je geen pin2 code hebt. die krijg je simpelweg nietOp donderdag 30 mei 2002 17:06 schreef ahuntjens het volgende:
maar nu kan ik mijn vaste nummers niet aanzetten
Verwijderd
tja precies weet ik het niet maar diensten zoals dat je een kostenlimiet kan instellen e.dOp donderdag 30 mei 2002 17:08 schreef ahuntjens het volgende:
oh, ok, mar dient die code dan in godsnaam voor????????????????????????
Verwijderd
ja maar die krijg je er niet bijOp donderdag 30 mei 2002 17:11 schreef ahuntjens het volgende:
ghehe, als ik dan gewoon een nieuwe simkart koop, dan heb ik zeker wel een andere pin2 code he??
Toen mijn simkaart vol stond met telefoonnummers en ik een nieuwe wilde toevoeging werd er ook om PIN2 gevraagd.
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
offtopic:
Doe eens iets aan die kruisjes als icons.. ziet er niet uit zo
Doe eens iets aan die kruisjes als icons.. ziet er niet uit zo
Heb je al gebeld met de nokia helpdesk of zo? Of heb je daar geen helpdesks van?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Geen van de nederlandse simkaarten kan met die puk2 en pin2 overweg, simpelweg om het feit dat het niet ondersteund wordt in Nederland. Telecom bedrijven roepen al sinds de oprichting: "misschien in de toekoms."
Pagina: 1