WMA

Pagina: 1
Acties:

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Is wma echt zo goed als er wordt gezegd? Zoals dat een 64 Kbps wma even goed klinkt als een 128 Kbps Mp3 maar wel de helft van de filesize is. Als dit zo is, ga ik ff wma's in mij Rio 300 gooien, ik had namelijk gelezen dat dat kon met de Voguette Media Manager (www.voguette.com of zoiets) heeft iemand dit al trouwen geprobeerd?

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik moet zeggen, dat WMA op 64 Kbit behoorlijk goed klinkt. Als ik op een CDROM zoveel mogelijk muziek moet pompen en het hoeft niet perse mp3 te zijn (voor branden van audio cd's en comptabiliteit in het algemeen), dan is WMA mijn keuze. Je moet natuurlijk geen absolute audiofreak zijn, maar echt klein maar fijn is het wel.
Eindelijk iets moois van Microsoft!!

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
weet je misschien ook hoe je wma's kan encoden ?

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

installeer een programma, waarmee je wma kan luisteren, bijvoorbeeld een recente versie van winamp.
Haal audiograbber 1.6 ergens vandaan, onder de mp3 opties kan je nu ook wma kiezen tot 128 Kbps. Succes!

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Je kan de wma encoder vinden op www.microsoft.com/windows/windowsmedia/en/WM7/encoder.asp
Als je de bitrate op 128k houdt zijn de bestanden nog ongeveer de helft van mp3.
errug stoer dat wma