Toon posts:

PrintScrn

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heel raar probleem, maar weet misschien iemand hoe het zou kunnen dan mijn PrintScrn weigert?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
:X

specs
os
printer

:X

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Voor alle zekerheid: je weet toch dat een druk op de PrtSc toets een beeld van je scherm opslaat op het klembord en niks afdrukt op de printer ofzo? Dat moet je dan even plakken in één of andere beeldbewerkingsapplicatie. Nog een tip: alt-prtsc capturet alleen het actieve venster.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 16:41 schreef Toon0007 het volgende:
Heel raar probleem, maar weet misschien iemand hoe het zou kunnen dan mijn PrintScrn weigert?
:?
ik snap niet helemaal wat je bedoelt
Printscr op je toetsenbord?
alleen die toetst werkt niet?

Verwijderd

Topicstarter
ben al redelijk bekent met PrintScrn :D

gebruik het regelmatig maar opeens doet ie het gewoon niet meer hij laat gewoon hetzelfde op klembord staan

Verwijderd

Topicstarter
nou ik gebruik het net de hele tijd maar opeens doet ie het gewoon niet meer

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

En toen hij het niet meer deed heb je natuurlijk eerst je pc opnieuw opgestart?

http://www.bonuszoeken.nl

Verwijderd

vertel ff wat meer.. wanneer wil je een screendump maken (in welk programma / spel)

met deze info kunnen we niks.

Verwijderd

Topicstarter
ja gewoon precies zoals ik het zeg ik wilde een prtscn maken van iets wat ik in internet exproren zag (dat doe ik vaker) en ik ga naar photoshop en plak hem maar er kwam dus iets wat ik daarvoor had gekopieerd.. en hoevaak ik ook prntscn druk het verandrd niet

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
[hk-niveau]
maak een foto van je monitor
scan die foto in
print hem uit

sim-pel :)
[/hk-niveau]

ontopic:
ik vroeg al eerder naar je specs en os

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 16:56 schreef Toon0007 het volgende:
ja gewoon precies zoals ik het zeg ik wilde een prtscn maken van iets wat ik in internet exproren zag (dat doe ik vaker) en ik ga naar photoshop en plak hem maar er kwam dus iets wat ik daarvoor had gekopieerd.. en hoevaak ik ook prntscn druk het verandrd niet
in photoshop moet je eerst nieuw document maken en daarna plakken. (maar dat wist je waarschijnlijk al ;))

is er niet een optie in photoshop van clear clipboard o.i.d?

Verwijderd

Topicstarter
waarom doen al die lui hier altijd zo raar? net alsof ze allemaal computer koningen zijn en de een is nog erger dan de ander!

Ontspan!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:01 schreef Toon0007 het volgende:
waarom doen al die lui hier altijd zo raar? net alsof ze allemaal computer koningen zijn en de een is nog erger dan de ander!

Ontspan!
pardon? we proberen je te helpen en als je het niet wilt snappen vraag dan ook niks.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Je kan ook het programmaatje 'printscreen' zoeken, dit is echt een 1337 stand-alone applicatie, en je kan dan ook copy pasten in photoshop..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
nee jonge je weet best wat ik bedoel. kijk dit is natuurlijk een beetje een lullige vraag. maar al die lui doen hier net alsof ze vanaf de eerste dat dat ze computeren ALLES weten... ik werk ook al redelijk lang met de computer en heb ook wel een beetje verstand van bepaalde dingen maar je hoeft toch niet altijd net te doen alsof de ander dom is ....

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:07 schreef Toon0007 het volgende:
nee jonge je weet best wat ik bedoel. kijk dit is natuurlijk een beetje een lullige vraag. maar al die lui doen hier net alsof ze vanaf de eerste dat dat ze computeren ALLES weten... ik werk ook al redelijk lang met de computer en heb ook wel een beetje verstand van bepaalde dingen maar je hoeft toch niet altijd net te doen alsof de ander dom is ....
doen we dat dan :?

Verwijderd

Topicstarter
lama

het is altijd lastig iemand iets uit te leggen wat ie zelf totaal anders ziet

Verwijderd

ja dat zeker.. maar goed nu weer ff ontopic :)

Verwijderd

heb je al eens gereboot?

mischien eenmalig?

als ie het na rebooten niet meer doet, kun je eens een ander toesenbord proberen?

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:18

nrg

LOL @ reactie van Toon0007 :D

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Einde flamewar

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.