Ik heb thuis een flink probleem. M'n Ixus weigert verbinding te maken met mijn PC (of andersom, t'is hoe je het bekijkt). Normaal wordt de Zoombrowser applicatie opgestart maar inmiddels dus niet meer. Ook handmatig Zoombrowser starten en dan de camera benaderen lukt niet. De camera doet het op een andere PC nog wel goed, dus daaraan of de USB-kabel ligt het niet. Uiteraard zijn alle gangbare handelingen door mij al gedaan zoals alle software verwijderen, hardware gegevens verwijderen, registry cleanen, opnieuw hardware laten detecteren (wat prima gaat) en software installeren (lukt ook goed). Het enige wat niet lukt is dat PC en camera samenwerken. Er is 1 Windows onderdeel wat een foutmelding geeft en dat is STISVC.EXE (Still Image Service). Dit bestand is echter niet corrupt, Internet (incl. deze site en MS KB) raadplegen levert geen vergelijkbare gevallen op. Met STISVC.EXE is wel genoeg te doen geweest in het verleden maar dat had te maken met veiligheid, bovendien het ik mijn Windows 2000 NL t/m servicepack 2 bijgewerkt en dan is STISVC.EXE gepatcht.
Canon Nederland weet geen oplossing, wie wel?
Canon Nederland weet geen oplossing, wie wel?