20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Dat moet jij weten...
Wat is het toch met mensen tegenwoordig?
Doe jij alles wat anderen zeggen?
Heb je geen eigen wil?
Als je niet weet of het een goede App. moet je wat meer tijd erin steken, oftewel beter zoeken...
Wat is het toch met mensen tegenwoordig?
Doe jij alles wat anderen zeggen?
Heb je geen eigen wil?
Als je niet weet of het een goede App. moet je wat meer tijd erin steken, oftewel beter zoeken...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
jij hebt nieuwe functies op GoT ontdekt?Op donderdag 30 mei 2002 16:40 typte Uploader wat nieuwe uitgevonden combinaties
Ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen, maar inderdaad, lijkt me dat je zelf het beste kan beslissen wat je wel en niet wilt kopen.
http://www.bonuszoeken.nl
Ik denk dat wil gaan vragen wat die ermee aanmoet als hij het eenmaal heeft aageschaft...Op donderdag 30 mei 2002 16:49 schreef Baarsjes het volgende:
Ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen, maar inderdaad, lijkt me dat je zelf het beste kan beslissen wat je wel en niet wilt kopen.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
AArrrrghhh....
shared grafisch geheugen.
(doet me weer denken aan m'n P133 het onboard shared mem... *ril*)
shared grafisch geheugen.
(doet me weer denken aan m'n P133 het onboard shared mem... *ril*)
LOL @ MightyRavenOp donderdag 30 mei 2002 16:50 had MightyRaven het volgende in zijn sig staan:
[..]
Why do men fart more than women? because women won't shut up long enough to build up pressure.
Nee, laat die laptop maar zitten...
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
/onzin
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()