Hoe Fluxbox windowmanager installeren in RH7.3

Pagina: 1
Acties:

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Ik heb een tijdje geleden op freshmeat.net een leuke windowmanager gevonden genaamd Fluxbox :P (stond ergens bij de top10 populairste projecten ofzo) en nou wilde ik die laatst installeren in RedHat7.3. Ik heb de boel gecompiled en installed en volgens de readme zou het dan moeten werken. Dus ik vervolgens testen, maar bij het loginscherm kon ik geen Fluxbox kiezen als windowmanager :(

Weet iemand hoe ik de loginmanager zo snugger krijg om ook Fluxbox te kunnen opstarten?

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op donderdag 30 mei 2002 16:27 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Ik heb een tijdje geleden op freshmeat.net een leuke windowmanager gevonden genaamd Fluxbox :P (stond ergens bij de top10 populairste projecten ofzo) en nou wilde ik die laatst installeren in RedHat7.3. Ik heb de boel gecompiled en installed en volgens de readme zou het dan moeten werken. Dus ik vervolgens testen, maar bij het loginscherm kon ik geen Fluxbox kiezen als windowmanager :(

Weet iemand hoe ik de loginmanager zo snugger krijg om ook Fluxbox te kunnen opstarten?
Als je kdm gebruikt om in te loggen kan je in het Control Center -> System -> Login Manager oid fluxbox toevoegen.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Hmm, ik ben weer te vlug geweest met het openen van een topic. Ik heb net de FAQ op de fluxbox site gelezen, daar staat in hoe te installeren 8-)

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 16:04

Heidistein

Blah

Als je GDM gebruikt kan je het ook instellen, kweet zo ff niet waar de config in ut menuutje staat, maar start gdmconfig, en zie dat het net XP is, je kan gezichtjes bij je login kiezen (blegh).
En daar kan je hem ergens tussen plakken :)

Maybee we are alone... After all.