Tjah kan gebeuren hoor....
Als iets plat ligt hoeft daar echt niet iedere keer weer een topic voor geopent te worden.
Als iets plat ligt hoeft daar echt niet iedere keer weer een topic voor geopent te worden.
Hoezo ligt die bij jou zo vaak de uit dan?Op donderdag 30 mei 2002 16:28 schreef [Airwolf] het volgende:
Tjah kan gebeuren hoor....
Ik heb geen @work ik ben sinds 2 maanden de gelukkige eigennaar van een adsl lijn.Op donderdag 30 mei 2002 16:31 schreef canalplus het volgende:
[..]
Hoezo ligt die bij jou zo vaak de uit dan?
maar het komt de laatste tijd voor dat er gelijk een topic geopent wordt van hij doet het niet...
Daarom had ik in de topic ook staan: "@work ISDN hoeven mensen met ADSL het ook niet te lezen.Op donderdag 30 mei 2002 16:36 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
Ik heb geen @work ik ben sinds 2 maanden de gelukkige eigennaar van een adsl lijn.
maar het komt de laatste tijd voor dat er gelijk een topic geopent wordt van hij doet het niet...
Waarom hoef ik dat niet te lezen dan ?Op donderdag 30 mei 2002 16:42 schreef canalplus het volgende:
[..]
Daarom had ik in de topic ook staan: "@work ISDN hoeven mensen met ADSL het ook niet te lezen.
Misschien had je wel een heel intressant topic geopent over iprouting en dat het niet werkte met @work ofzow en dat je daarom dacht dat het plat lag.
Maar helaas het bleek niet zo te zijn.
Dan kan ik alsnog een reactie geven.
ik beg to differOp donderdag 30 mei 2002 16:47 schreef canalplus het volgende:
Nieuw inbelrecord!
(of hoe je het ook schrijft)
Mijn record staat op 6,5 uur met superweb
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()