Toon posts:

nieuwe speakers voor ong 150 euros

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gaat binnenkort een nieuwe computer kopen maar nou is de vraag wat voor speakers. Er worden eik alleen games mee gespeeld en af en toe naar een mp3 geluisterd. Ik zat te denken aan een audigy kaart ism met een inspire 5300. En zit er nog veel verschil tussen een 5.1 en 4.1 set. Want als je voor hetzelfde geld een betere kwaliteit 4.1 set kunt krijgen is dat naar mijn mening ook goed. Of merk je tijdens games veel van die extra speaker??

Verwijderd

Zoek en gij zult gezocht hebben..

en lees ff de FAQ en de POLICY voordat je post..

Verwijderd

Topicstarter
ja maar maakt het nou veel uit die extra speaker bij mp3 en games???

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 16:08 schreef meul het volgende:
Ik gaat binnenkort een nieuwe computer kopen maar nou is de vraag wat voor speakers. Er worden eik alleen games mee gespeeld en af en toe naar een mp3 geluisterd. Ik zat te denken aan een audigy kaart ism met een inspire 5300. En zit er nog veel verschil tussen een 5.1 en 4.1 set. Want als je voor hetzelfde geld een betere kwaliteit 4.1 set kunt krijgen is dat naar mijn mening ook goed. Of merk je tijdens games veel van die extra speaker??
Race als de wiedeweerga naar de dichtsbijzijnde MyCom winkel, daar hebben ze een actie met de 5300 inspire.. kost nu maar E75

Verwijderd

Topicstarter
kijk daar hebben we wat aan :)
da vindt je nie in de search >:)

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Voor alleen games en mp3's heb je alleen een 4.1 set nodig, aangezien een centerspeaker door games en muziek niet gebruik wordt. Alleen bij het kijken van films op dvd is een centerspeaker(5.1 systeem) nuttig. Meestal staan bij pc-speakers de fronts echter zo dicht bij de monitor dat ze het geluid van de center zelf wel over kunnen nemen, dus een 4.1 systeem zal bij het afspelen van dvd's ook voldoen.

Als je echter goedkoop een Inspire 5300 kan halen moet je dat zeker doen.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 16:26 schreef Asclepius het volgende:
Voor alleen games en mp3's heb je alleen een 4.1 set nodig, aangezien een centerspeaker door games en muziek niet gebruik wordt. Alleen bij het kijken van films op dvd is een centerspeaker(5.1 systeem) nuttig. Meestal staan bij pc-speakers de fronts echter zo dicht bij de monitor dat ze het geluid van de center zelf wel over kunnen nemen, dus een 4.1 systeem zal bij het afspelen van dvd's ook voldoen.

Als je echter goedkoop een Inspire 5300 kan halen moet je dat zeker doen.
En dit weer wel >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

[topic=502725/1/999]

precies dezelfde vragen... wordt nou een beetje vermoeiend

[search=4.1 5.1] ook trouwens

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.