Toon posts:

IBM biosupdate, waarte vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een enorm oude pc te kloten, met daarin een quantum 14GB schijf, de bios echter ziet maar 8gig.... windows ook (fat32 filesystem)...

Nu ben ik op zoek geweest naar een IBM SUREPATH CONFIGURATIEPROGRAMMA update.... maar nergens te vinden duszzz.... ook niet op ibm.com...

nu was mijn vraag, wie heeft er toevallig een versie liggen van zo'n bios... en wie wil mij die ff op de mail toepassen...

ik weet niet over welke versie ik hier beschik dus als je een hebt mag je um opsturen<<<>>>

Of is er misschien een andere (tooltje ofzo) oplossing die alleen in windows werkt...

plz hlp

Verwijderd

ik heb dit probleem ook een keer met een oude combrak gehad.
ik heb uiteindelijk na heel lang lopen kloten de oude schijf als primaire gehouden en de 20 Gb als 2e schijf, dat vond ie wel weer best

Verwijderd

kan het niet zo zijn dat er een partitie van 8 GB op staat en dat de rest niet toegewezen is.
Check met fdisk.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 16:04 schreef Beta2 het volgende:
kan het niet zo zijn dat er een partitie van 8 GB op staat en dat de rest niet toegewezen is.
Check met fdisk.
uhm... nee ik heb ff gechecked en hij heeft gewoon 100% gebuikt... :?

als ik hier vandaag niet meer achterkom dan hoeft het van mij allemaal niet meer in het leven.... :'(

/edit laatste meende ik niet