Toon posts:

Axis CD-ROM server probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een cd-rom server staan van AXIS en die werkte altijd perfect tot vorige week. Ik had een nieuwe cd, en zoals gewoonlijk wou ik hem meteen op de cd-server zetten maar hij pakte hem ineende niet meer want ik kreeg de volgende error: Out of space error. Volume 'Nvs_2k_1' will be mounted uncached.

Ik dacht dus eerst dat inderdaad de harde schijf vol was, maar wat blijkt ik heb nog 10GB vrije ruimte. Dus weet iemand hier misschien wat ik hiermee moet doen??? Ik heb de firmware al helemaal geupdate tot de nieuwste, en al in de faq gezocht van Axis maar ik kan hierover niks vinden.

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Op donderdag 30 mei 2002 15:56 schreef TPbastiaan het volgende:
Ik heb hier een cd-rom server staan van AXIS en die werkte altijd perfect tot vorige week. Ik had een nieuwe cd, en zoals gewoonlijk wou ik hem meteen op de cd-server zetten maar hij pakte hem ineende niet meer want ik kreeg de volgende error: Out of space error. Volume 'Nvs_2k_1' will be mounted uncached.

Ik dacht dus eerst dat inderdaad de harde schijf vol was, maar wat blijkt ik heb nog 10GB vrije ruimte. Dus weet iemand hier misschien wat ik hiermee moet doen??? Ik heb de firmware al helemaal geupdate tot de nieuwste, en al in de faq gezocht van Axis maar ik kan hierover niks vinden.
En waar hangt die ceedee server aan?
Novell / nt server?

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zou dat niet uitmaken, maar hij hangt aan een NT server. Het rare is gewoon dat hij al een jaar online is, maar er gewoon ineende mee stopt.

Dus wat er aan de hand is, ik weet het niet.

Verwijderd

erhm.. kort ander vraagje: hoe zit het eigenlijk met zo'n Axis bak? Moet je die in je NT server bouwen of kun je een apart towertje met harddisk bijbestellen bij Axis? :?

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 16:48 schreef sandur het volgende:
erhm.. kort ander vraagje: hoe zit het eigenlijk met zo'n Axis bak? Moet je die in je NT server bouwen of kun je een apart towertje met harddisk bijbestellen bij Axis? :?
Die dingen emuleren een Novell/NT Server

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 10:09 schreef Bagger het volgende:

[..]

Die dingen emuleren een Novell/NT Server
Dat weet ik wel, maar volgens mij de cd server opzich een kastje waar je nog een aparte disk en cd-rom speler aan moet hangen.. Moet dit is een bestaande kast of heeft Axis zelf kasten hiervoor?
Pagina: 1