Aangezien ik het geluid van m`n orb (@12v) zat was, ben ik eens wezen kijken naar een WC setup. Het Z4 waterblok leek me wel interessant en toen was daar ineens een inkoopactie van westcoastleader op GOT! (thnx nogmaals) Jeeuj! Na redelijk lang wachten eindelijk m`n spullen binnen en ziehier het resultaat;
Voor;

dremel geleend;

Passen en meten;

Radiateur paste mooi aan de achterkant;

Spul ingebouwd waarna bleek dat het reservoir(tje) niet echt handig zat en de pc niet meer verplaatsbaar was

Eindresultaat;

Ga m`n voeding fan nog vervangen door een 19db papst en m`n hdd door een stilere want dat ding fluit er als enige nog bovenuit
Ik vin em wel redelijk gelukt. Temps zijn niet echt denderend maar het is heerlijk stil in elk geval
[edit]
Nog wat verdere info; Heb een eheim 1048 pomp gebruikt (600l/h). cpu is een athlon 1400. rad en blok komen van oc hideout. Pomp bij auquariumboertje en siliconenslangen bij www.meesvandenbrink.nl
Voor;
dremel geleend;
Passen en meten;
Radiateur paste mooi aan de achterkant;
Spul ingebouwd waarna bleek dat het reservoir(tje) niet echt handig zat en de pc niet meer verplaatsbaar was
Eindresultaat;
Ga m`n voeding fan nog vervangen door een 19db papst en m`n hdd door een stilere want dat ding fluit er als enige nog bovenuit
Ik vin em wel redelijk gelukt. Temps zijn niet echt denderend maar het is heerlijk stil in elk geval
[edit]
Nog wat verdere info; Heb een eheim 1048 pomp gebruikt (600l/h). cpu is een athlon 1400. rad en blok komen van oc hideout. Pomp bij auquariumboertje en siliconenslangen bij www.meesvandenbrink.nl
I'm not as think as you stoned I am