He de Lidl heeft nu een PC in de aanbieding. Alles top maar proc had beter gekund(Athlon XP2000+ 1.67 Ghz). 1349 pleuro's.
Dat jullie t ff weten
Dat jullie t ff weten
Zit ie er in of zou die er in moeten zittenAlles top maar proc had beter gekund(Athlon XP2000+ 1.67 Ghz).
The devil is in the details.
EN dat voor maar 1849 pleuro!Op donderdag 30 mei 2002 15:37 schreef PWM het volgende:
Linkje? Zag dat de Aldi ook een laptop had: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_22/comp.html
Verwijderd
Verwijderd
koppeke gevalle? wa zou der dan mankeren aan die processor misschien? als er iets is dat mij niet aanstaat aan die pc dan is het die grafische kaart (gf4Mx 460) omdat een MX in mijn ogen namelijk ZUIGT!Op donderdag 30 mei 2002 15:35 schreef Ducksy88 het volgende:
He de Lidl heeft nu een PC in de aanbieding. Alles top maar proc had beter gekund(Athlon XP2000+ 1.67 Ghz). 1349 pleuro's.
Dat jullie t ff weten
Verwijderd
Als je apparatuur wil invoeren in een land, dan moet je opnieuw BTW-heffingen hiervoor betalen.Op donderdag 30 mei 2002 17:57 schreef augustus het volgende:
Lidl zet zijn aanbiedingen niet online -geloof ik.
Hier is een test van die PC: http://www.chip.de/news_stories/unterseite_news_stories_8731810.html
Althans: ik denk dat het dezelfde PC is.
Maar hij is dan wel 200 euro goedkoper in Duitsland!
Waarom?
Als je die PC wilt en als je bij de grens woont zou ik even naar Duitsland rijden.Of vraagt de douane dan bij de grens 200 gulden importheffing?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Stiekum meenemen hoeft niet. Bij aankopen door particulieren in een ander land van de EU, betaal je btw in het land van aankoop en niet nogmaals in Nederland.Op donderdag 30 mei 2002 18:11 schreef 1Nismo1 het volgende:
[..]
Als je apparatuur wil invoeren in een land, dan moet je opnieuw BTW-heffingen hiervoor betalen.
Ik heb gemerkt dat bij heel veel fabrikanten enzo pc spullen goedkoper zijn in Duitsland dan in Nederland. Kijk maar naar de site van Dell bijvoorbeeld. Sommige zelfde laptops zit ruim 1000 euro verschil tussen.
Je kan hem natuurlijk ook gewoon stiekem over de grens meenemen