Toon posts:

HP 840 zeer langzaam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hier een HP 840c staan die zeer langzaam print, het maakt niet uit of ik tekst of afbeeldingen uitprint.
In het begin printe ie veel sneller, het lijkt wel of ie steeds langzamer gaat printen. :'(

Ik hoop dat jullie de oplossing voor mij hebben,
want een langzame printer is zeer iritant. :(

Alvast bedankt

The Rat

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je soms Presentation mode aanstaan ofzo? Dan wordt ie inderdaad langzaam. Of je moet eens voelen of de slee nog soepel heen en weer gaat. Wellicht een drupje olie op die metalen stangetjes?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat Presentation mode en hoe kan ik dat eventueel uitzetten?

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Welke Windows heb je en hoe heb je printer aangesloten? USB / LPT1

Presentation mode kun je volgens mij in de driver aanpassen. Moet je ff met de rechter muisknop op het icoontje van je printer drukken en dan kiezen voor eigenschappen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik heb win 98se erop staan en hij zit lpt1.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

hmm... het zou te maken kunnen hebben met de instellingen van je printerpoort. In je BIOS kun je dit aanpassen.

Probeer eens je "parallel port mode" te wijzigen. Over het algemeen zal je BIOS je meerdere opties geven, zoals bijvoorbeeld ECP / ECP + EPP / EPP , etc. Ik zou je aanraden om gewoon eens alle mogelijke opties te proberen

En mocht het allemaal niet lukken, dan kun je 'm eventueel altijd nog via een USB kabel aansluiten, maarjah das natuurlijk niet echt een optie aangezien het op de LPT1 ook gewoon snel gewerkt heeft. Zelf heb ik ook de HP840 en ik heb 'm aangesloten op USB en ik moet zeggen dat het echt een behoorlijke rappe printer is :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op donderdag 30 mei 2002 15:25 schreef The_Rat het volgende:
Wat is dat Presentation mode en hoe kan ik dat eventueel uitzetten?
Als je iets print, kan je via Properties de printerinstelligen wijzigen. Vaak zit er bij HP een optie om te kiezen uit Draft, Normal en Presentation mode. Draft gaat supersnel en kost weinig inkt, maar ziet er niet uit. Presentation is het omgekeerde: heel mooi, maar langzaam en veel inkt. Zoek even zou ik zo zeggen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1