"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Je wilt niet weten hoeveel van die krengen (lees: sprays) ik wel niet gemaakt heb
http://www.edit-strike.nl/marvpage.htm
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Duh... da's zeker een fotootje... zelf geknipt enzoOp donderdag 30 mei 2002 15:38 schreef RaDKiLL het volgende:
Ben jij dat?! Ahaaaaaaaa..... Maar die maak je toch niet zelf?! Dit is "gewoon" een footootjuh toch?!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Op donderdag 30 mei 2002 18:20 schreef daPet het volgende:
Ennuh, nou klink ik vast ergmaar zie je die logo's dan als reclame in het spel? Heb je daar screenshots van?

Voorbeeldje
Cheaters rule o.i.d zekerOp donderdag 30 mei 2002 18:23 schreef illem het volgende:
ik had een hele leuke, maar vraag me af of hij hier gewaardeerd word....
Verwijderd
Dat blauwe rond de mario & luigi is dus transparantOp donderdag 30 mei 2002 18:27 schreef PouwelZ het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van lunteren is ownage
En van lunteren is zekers ownage
Verwijderd
dat zeg ikOp donderdag 30 mei 2002 18:29 schreef Marv het volgende:
[..]
Dat blauwe rond de mario & luigi is dus transparant
ok, wie is Van LunterenOp donderdag 30 mei 2002 18:29 schreef Marv het volgende:
[..]
Dat blauwe rond de mario & luigi is dus transparant
Idd, die portier wil dan elke keer die moorkop achter de kar der afhakkenOp donderdag 30 mei 2002 18:34 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
ken je die reclame niet van nationale nederlanden? die ruleerd...
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
neuh, kijk amper tvOp donderdag 30 mei 2002 18:34 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
ken je die reclame niet van nationale nederlanden? die ruleerd...
Deze heb ik laatst gemaakt:Op donderdag 30 mei 2002 18:44 schreef questa.unigame het volgende:
Das een gooie!![]()
![]()
Nog meer fun-spray`s
[offtopic]Op donderdag 30 mei 2002 18:36 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
Idd, die portier wil dan elke keer die moorkop achter de kar der afhakken
Nee hij wil juist strak erachter die hefboom laten vallen, niet afhakken
achja, ik heb die myg0t spray ook al wel een paar keer gesprayed, maar ondanks dat ik niet cheatte gingen ze me de hele tijd kickenOp donderdag 30 mei 2002 18:23 schreef illem het volgende:
ik had een hele leuke, maar vraag me af of hij hier gewaardeerd word....
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn mensnen die die dingen bij de Terror hal-uitgang sprayenOp donderdag 30 mei 2002 19:52 schreef rick_h het volgende:
ik had altijd een counter-terror, leek net echt, iedereen schoot erop
(op de_Dust.. )
Kom je als CT aanlopen (omdat T campen ofzo..)en schiet je automatisch op dat poppetke, ook als is het CT
moet ik ook maar es gaan doenOp donderdag 30 mei 2002 19:52 schreef rick_h het volgende:
ik had altijd een counter-terror, leek net echt, iedereen schoot erop
Wie weet hoe ik zo'n logo kan maken????
gewoon met Photoshop 7.0 of met een speciaal programma???
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Wouw, je hebt talent, je moet eens een keer proberen of cheaten je bevalt!Op donderdag 30 mei 2002 19:27 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
achja, ik heb die myg0t spray ook al wel een paar keer gesprayed, maar ondanks dat ik niet cheatte gingen ze me de hele tijd kicken
Verwijderd
als je op 90% van de servers gekickt wildt worden... dan wel ja... ikOp donderdag 30 mei 2002 21:24 schreef illem het volgende:
[..]
Wouw, je hebt talent, je moet eens een keer proberen of cheaten je bevalt!
Verwijderd
http://www.edit-strike.nl/editut.htmOp donderdag 30 mei 2002 21:15 schreef Blade_V het volgende:
IK heb er nog geen![]()
![]()
Wie weet hoe ik zo'n logo kan maken????
gewoon met Photoshop 7.0 of met een speciaal programma???