Sinds kort draai ik op mijn server freeBSD. Ben nu een paar dagen bezig en na veel lezen, geklooi, etc gaat het allemaal zijn gangetje 
Nu is er echter iets waar ik niet helemaal uitkom. Als ik me niet vergis komt op 1 juni freeBSD 4.6 uit.
Momenteel draai ik 4.5
Via CVsup schijn je je versie te kunnen updaten, maar wat moet ik dan invullen bij:
Moet dat 'gewoon' RELENG_4_6 zijn?
En waar ik ook nog over twijfel is wat precies uit te voeren na een succesvolle update naar 4.6
Ik heb 1 keer eerder een nieuwe kernel gemaakt (naam: NEWKERNEL) ivm met toevoegen van router mogelijkheden. Met die kernel is niks mis mee, dus aanpassingen van mijn kant zijn niet nodig.
Maar welke opdrachten moet ik nu precies geven na een CVsup update?
ik ben in ../../compile/NEWKERNEL
is het nu nodig om eerst 'make clean' te doen???
Of kun je direct 'make depend;make;make install' doen zonder 'make clean'
OOh ja, na een CVsup van de ports hoef je toch geen nieuwe kernel te bakken?
Alvast bedankt!
Nu is er echter iets waar ik niet helemaal uitkom. Als ik me niet vergis komt op 1 juni freeBSD 4.6 uit.
Momenteel draai ik 4.5
Via CVsup schijn je je versie te kunnen updaten, maar wat moet ik dan invullen bij:
code:
1
| default release=cvs tag= |
Moet dat 'gewoon' RELENG_4_6 zijn?
En waar ik ook nog over twijfel is wat precies uit te voeren na een succesvolle update naar 4.6
Ik heb 1 keer eerder een nieuwe kernel gemaakt (naam: NEWKERNEL) ivm met toevoegen van router mogelijkheden. Met die kernel is niks mis mee, dus aanpassingen van mijn kant zijn niet nodig.
Maar welke opdrachten moet ik nu precies geven na een CVsup update?
ik ben in ../../compile/NEWKERNEL
is het nu nodig om eerst 'make clean' te doen???
Of kun je direct 'make depend;make;make install' doen zonder 'make clean'
OOh ja, na een CVsup van de ports hoef je toch geen nieuwe kernel te bakken?
Alvast bedankt!
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.