Toon posts:

Is er animo voor XBOX mod chip?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo vrienden van me denken over het opzetten van een distributie punt voor XBOX mod chips.
Op deze manier kunnen mensen uit de benelux vezendkosten besparen...
Maar goed .. de hamvraag is..
Is er genoeg voor deze modchips.. ?

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:28
En dan een rechtszaak van Microsoft aan je broek krijgen :D

Lijkt mij niet dat de importeur e.d. blij zullen zijn met MOD chips.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:39

Hu9o

Schokkend

misschien,

maar eeh, wat is een XBOX mod chip??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

idd ja, Sony heeft al een rechtzaak gewonnen dus logische gevolg is dat MS hem ook wint.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:28
Op donderdag 30 mei 2002 14:38 schreef Kremers het volgende:
idd ja, Sony heeft al een rechtzaak gewonnen dus logische gevolg is dat MS hem ook wint.
Als Sony hem wint, zal Microsoft dat zeker lukken, die heeft een heel "army of terror lawyers"

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij was dat laatst ook al gevraagd, iemand wou hem ook met 100 tegelijkertijd kopen. Ik heb er niet veel meer over gehoord dus het zal wel mislukt zijn. :o

🌞🍃

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Op donderdag 30 mei 2002 14:38 schreef Kremers het volgende:
Ligt er aan of rechter Windows of Linux gebruitk :+ :P

Maar ik wil wel een mod chip, heb PS2 en XBOX EN ben student, dus heb geen geld om veel games te kopen, haal alleen ook echt spellen waar ik langer bezig mee ben dan 5 uur.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 14:40 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Ligt er aan of rechter Windows of Linux gebruitk :+ :P

Maar ik wil wel een mod chip, heb PS2 en XBOX EN ben student, dus heb geen geld om veel games te kopen, haal alleen ook echt spellen waar ik langer bezig mee ben dan 5 uur.
Langer dan 5 uur :+ lol

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 16:01
Owh ja, student,
als je zo'n arme student ben dan kan je ook geen ps-2 en xbox kopen, dus boelshit, had je maar 1 console moeten kopen, dan had je geld gehad voor spellen. Och jongens wat zijn onze studenten toch arm!!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Op donderdag 30 mei 2002 16:40 schreef Electrofinger het volgende:
Owh ja, student,
als je zo'n arme student ben dan kan je ook geen ps-2 en xbox kopen, dus boelshit, had je maar 1 console moeten kopen, dan had je geld gehad voor spellen. Och jongens wat zijn onze studenten toch arm!!
Ja nu wel :P

Nee heb vorig jaar gewerkt dus toen had ik geld, nu ben ik student nu niet meer :)

En heb waarschijnlijk meer legalle spellen dan ongeveer 10 tweakers bij elkaar hier :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:39

Hu9o

Schokkend

Op donderdag 30 mei 2002 17:13 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Ja nu wel :P

Nee heb vorig jaar gewerkt dus toen had ik geld, nu ben ik student nu niet meer :)

En heb waarschijnlijk meer legalle spellen dan ongeveer 10 tweakers bij elkaar hier :)
Denk je dat daar veel spellen voor nodig zijn dan :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:58 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Denk je dat daar veel spellen voor nodig zijn dan :?
nee >:)

Verwijderd

denk dat je er ongeveer 10 voor nodig hebt

:p

Verwijderd

Ik had voor me PSX 48 originele games , waarvan een kleine 20 import . Brengt ons op een totale waarden van een kleine 2700€ . Natuurlijk niet zelf allemaal gekocht , veel gekregen , uit uitverkoop , enz....

Verwijderd

De startpost rammelt aan alle kanten.
- is hardware;
- verzoek tot werving :)

- hoogst illegaal :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.