[mini mobo] zijn er nog anderen

Pagina: 1
Acties:

• jappo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:10

jappo

eens een prutser altijd ....

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een ultra klein mobo.. vergelijkbaar met de VIA Eden maar ik wil graag nog meer opties hebben dan een fabrikant.

weet iemand of er nog meer moederboarden zijn van ongeveer 20 bij 20 cm met het liefst alles erop (video en audio) :)

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

Verwijderd

antwoord is NEEEEEE, HELAAS :D

Heb zelf maandje of 3 gezocht naar mini bordjes, flexATX, shuttle barebones, asus terminator, bla bla bla. Maar er is geen een board met zoveel onbard features als de EPIA en voor het geld hoef je het ook niet te laten. Dus sla snel je slag, er komt nog een vervolginkoopactie

• jappo

jappo

Topicstarter
jammer en aan de andere kant ook weer niet want volgens mij is dat mobo'tje best een heel leuk speeltje..

ik wil hem hebben voor een casemod van een macintoch plus (hij was al stuk hoor, voor de verzamelaars) nu moet ik alleen nog een mooie 9" CRT monitor vinden, en das knap lastig. :'(

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Welke feat's mis je dan op de VIA Eden???

Enige die ik kan bedenken:
2e com poort
game poort
2e LAN kaart

Maar er zit wel PCI op; met spec riser moet je daar 2* PCI van kunnen maken

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• jappo

jappo

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 14:55 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Welke feat's mis je dan op de VIA Eden???

Enige die ik kan bedenken:
2e com poort
game poort
2e LAN kaart

Maar er zit wel PCI op; met spec riser moet je daar 2* PCI van kunnen maken
ik mis helemaal geen featz maar ik wil altijd een soort van vergelijkend ware onderzoek doen... als er meerdere fabrikanten eenzelfde soort product hebben dan is dat altijd bevoordelijk voor de kwaliteit en de prijs :)

Verwijderd

jammer :D is niet het geval, maar je kan wel bedenken dat 140 euro zowiezo niet echt veel is en als er een beter alternatief was geweest hadden we nooit zo'n grote inkoopactie op GoT gehad

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op donderdag 30 mei 2002 15:08 schreef jappo het volgende:

[..]

ik mis helemaal geen featz maar ik wil altijd een soort van vergelijkend ware onderzoek doen... als er meerdere fabrikanten eenzelfde soort product hebben dan is dat altijd bevoordelijk voor de kwaliteit en de prijs :)
OK dan... heb je de PCChips mobo's al gecheckd? MiniATX, dus wel groter..... en vaak geen TV-out

Of de shuttle FV24/25.. hebben wel TV-out.....
Op donderdag 30 mei 2002 15:11 schreef Hermanator het volgende:
jammer :D is niet het geval, maar je kan wel bedenken dat 140 euro zowiezo niet echt veel is en als er een beter alternatief was geweest hadden we nooit zo'n grote inkoopactie op GoT gehad
Denk de grootste ooit op GoT (iig qua omzet in euro's) ?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Pagina: 1