Toon posts:

Opdracht binnen voor website [bouw, domein]

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een opdracht binnen gekregen voor het maken van een website en de registratie van een domein. Zelf heb ik enkele .com domein websites die zeer successvol zijn. Heb besloten de hosting te laten doen door protagonist.

De volgende zaken vraag ik me af:
- Waar moet ik opletten bij contact met de klant
(uiteraard goed overleg, etc ) maar zijn er specefieke
dingen waar ik op moeten letten i.v.m feedback etc?

Ik moet een content managment systeem schrijven zodat ze zelf het en en ander kunnen aanpassen. Dit is mijn eerste echte opdracht buiten websites van mezelf om! :Y)

Suggeties, opmerkingen? post ze ff!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

a) is de betaling vastgelegd.

b) zijn de werkzaamheden en wensen/verwachtingen van de klant goed duidelijk.

c) afspraken over deadlines en aanlevering materiaal

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
De betaling is vastgelegt. Vaste prijs voor het complete project. Het aanleveren van materiaal is geregeld, morgen ontvang ik beeldmateriaal en teksten.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

En ook jij mag bij Bispublishers.nl even het boekje bestellen 'hoe start ik een ontwerp praktijk'. Vol met leuke tips voor je.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Heeft iemand dat boek en zoja zou hij dan het isbn nummer kunnen posten? Mijn moeder werkt bij een grote drukkerij en die kunnen meestal nog wel aan een hoop boeken komen.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Gefeliciteerd met je opdracht. Hoe je dit aan wil pakken is tussen jou en de opdrachtgever, daar kunnen wij heel weinig zinvols aan toevoegen. Het is jouw opdracht, jouw klant en jouw zaak. Daarop hebben wij geen goed zicht.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op donderdag 30 mei 2002 14:47 schreef cutter het volgende:
Gefeliciteerd met je opdracht. Hoe je dit aan wil pakken is tussen jou en de opdrachtgever, daar kunnen wij heel weinig zinvols aan toevoegen. Het is jouw opdracht, jouw klant en jouw zaak. Daarop hebben wij geen goed zicht.
Das onzin....

Elke klus heeft nou eenmaal basis elementen. Anders zou je er ook geen boek over kunnen schrijven... :)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.