• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:53
Ik wil een Nokia 6510 aanschaffen in combinatie met een 1 jarig O2 abbonement van 120 minuten. (volgens mij is dan namelijk het toestel het goedkoopst)

Wat raden jullie aan? Gewoon naar de winkel wandelen zodat ik meteen een aanvraag kan doen voor nummerbehoud en eventueel de kleur uitzoeken of bestellen via internet?

Ik ben wat linkies tegengekomen zoals www.gsmweb.nl, werkt dit een beetje leuk? Is het betrouwbaar, zijn er (meer) goede on-line shops voor een gsm?

Ten slotte nog ff de prijs, is deze lager bij een on-line shop of maakt het niets uit? Als het qua prijs niets uit maakt dan loop ik net zo lief ff langs de off-line winkel.

no animals were harmed during the production of this message

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Online is natuurlijk goedkoper, maar der zitten heel wat bedrijfjes tussen die je niet kan vertrouwen.

Dus ik denk dat je voor jezelf gewoon die keuze moet maken of je het wel wil of niet.

• Sjnirk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03-2025

Sjnirk

Hie vrieve

Ik zou hem offline kopen, dan kun je tenminste gelijk terug naar de winkel gaan als het ding kapot is

Bikkelen gebeurt pas na 2:00

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

KreKkeR241

11101001010

Ik denk dat de O2 shop van www.o2.nl wel betrouwbaar is...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op donderdag 30 mei 2002 14:39 schreef Sjnirk het volgende:
Ik zou hem offline kopen, dan kun je tenminste gelijk terug naar de winkel gaan als het ding kapot is
Tja, behalve als je hem bij Dixtone hebt gekocht... Dixtone is ermee gestopt en ik zit hier met een één maand oude 3330 die ik voor mijn ouders heb gekocht, waarvan het display elke keer 30 seconden na het aanzetten wegvalt. Op de site van voorheen Dixtone staat een telefoonnummer waar je voor vragen naar kunt bellen, en daar werd ik verwezen naar een ander nummer dat al twee dagen in gesprek is :?. Ik had die telefoon uiteindelijk daar gekocht, was eigenlijk op zoek naar een m35 voor mijn ouders, die had ik ook bij 3 webwinkels in bestelling staan (onder rembours) maar daar is er geen één van aangekomen. Van één winkel kreeg ik nog wel bericht dat de m35 niet meer leverbaar is, maar de andere winkels hebben niets meer van zich laten horen.
Dat is dus een ander nadeel van internetwinkels: ze kunnen wel allemaal toestellen op de site zetten, maar als je er een bestelt, is die niet meer / nog niet leverbaar, ook al hebben ze je het tegendeel beloofd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op donderdag 30 mei 2002 14:07 schreef Caeruleus het volgende:
Wat raden jullie aan? Gewoon naar de winkel wandelen zodat ik meteen een aanvraag kan doen voor nummerbehoud en eventueel de kleur uitzoeken of bestellen via internet?
O alsjeblieft, als je nummerbehoud wilt, laat dat dan in een echte winkel doen en niet door internet-amateurtjes (ik wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn). Bij een echte winkel krijg je tenminste een faxbevestiging dat je portering in behandeling zal worden genomen, als je ter plekke met de verkoper een formulier hebt ingevuld. Veel porteringen via internetbedrijfjes gaan fout, en je hebt helemaal geen bewijs dat je een aanvraag hebt gedaan. De porteringsaanvraag is namelijk meteen je opzegging van je oude provider. Leuk als je er na drie maanden achter komt dat de aanvraag voor opzegging nooit bij je oude provider terecht gekomen is, dan loopt je oude abonnement gewoon door.
Veel internetwinkeltjes zijn helemaal niet gericht op het verlenen van service, ze willen zo gemakkelijk mogelijk zo veel mogelijk verkopen en verder niks. Als er iets fout gaat, schuiven ze vaak de fout op de netwerkprovider. Porteringen zijn 'lastig', daarom moet je er bij sommige internetshops tot wel 30 euro extra voor bijbetalen, terwijl het 5 minuten werk is. In een echte winkel is de aanvraag op zich altijd gratis, alleen vragen sommige providers er een kleine vergoeding voor (was maximaal 25 gulden toegestaan volgens de opta, geloof ik).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

het hangt errvan af waar je hem koopt. Er zijn ook grote bedrijven op het internet die best betrouwbaar zijn. De prijs scheelt dan erg veel. De service is vaak ook goed (gezien de berichten die ik heb gehoord). Het enige nadeel is dat het op afstand gaat, want de meeste mensen al afschrikt.

Verwijderd

Ik zou hem ook offline kopen, ook al is het wat duurder je hebt wel een adres waar je heen kangaan. Bedoel het is maar afwachten of je reactie krijgt op je mails bij een webwinkel.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 15:04 schreef haas het volgende:

[..]

Tja, behalve als je hem bij Dixtone hebt gekocht... Dixtone is ermee gestopt
Huh?

De winkel hier in Emmen is hier nog gewoon afaik...

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:23
Op donderdag 30 mei 2002 14:07 schreef Caeruleus het volgende:
Ik wil een Nokia 6510 aanschaffen in combinatie met een 1 jarig O2 abbonement van 120 minuten. (volgens mij is dan namelijk het toestel het goedkoopst)

Ik ben wat linkies tegengekomen zoals www.gsmweb.nl, werkt dit een beetje leuk? Is het betrouwbaar, zijn er (meer) goede on-line shops voor een gsm?

Ten slotte nog ff de prijs, is deze lager bij een on-line shop of maakt het niets uit? Als het qua prijs niets uit maakt dan loop ik net zo lief ff langs de off-line winkel.
Ik heb al 2 toestellen gekocht bij gsm web en beide keren heb ik geen problemen gehad, en is eht allemaal goed gegaan.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 18:34 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Ik heb al 2 toestellen gekocht bij gsm web en beide keren heb ik geen problemen gehad, en is eht allemaal goed gegaan.
Hallo daar, ik zie op de website gsmweb.nl dat je geld van hun teruggestort krijgt, hoe lang duurt dit nou ?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 30 mei 2002 18:35 schreef deviance het volgende:

[..]

Hallo daar, ik zie op de website gsmweb.nl dat je geld van hun teruggestort krijgt, hoe lang duurt dit nou ?
GSMWeb.nl:
De verschuldigde bedragen worden binnen 6 weken op uw rekening bijgeschreven.
Volgende keer eerst even website doorkijken.

Verwijderd

GSMWeb is naar mijn weten wel te vertrouwen. Maar aangezien er bij elk merk GSM nog redelijk veel defect gaan, is het niet onverstandig om hem gewoon in één van de betere winkels te kopen. Dan kun je altijd gewoon terug naar de winkel als ie kapot gaat.

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:31 schreef SiHiDa het volgende:

[..]

[..]

Volgende keer eerst even website doorkijken.
Ja hallo ging mij meer om een reactie van iemand die daar ook echt besteld heeft, want wie zegt dat ze ook echt bij 6 weken betalen dit kan in de praktijk naar mijn weten weleens langer duren vandaar..

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-03 14:25
Ik heb vandaag net mijn Nokia 6510 binnen! 8-)

Heb m besteld via internet bij www.telecom.nu
Is voor mij al de tweede keer dat ik iets bestel bij die site, ik heb er beide keren dus goede ervaringen mee.

Het mobieltje werd onder rembours verstuurd, daar zijn ook nog kosten aan verbonden en die zijn trouwens niet gering.
Het mobieltje stond dus voor 138 Euro icm met Ben Vaak 2 jaar, maar ik kon bij het postkantoor toch echt ff 146,95 Euro betalen :(

Maar.... de telefoon is het waard :)

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-03 14:25
Oh jah, nog iets over die website www.telecom.nu

Zij hebben ook gewoon een vestiging in Haarlem. Dus als er iets mis is met je foon kan je dus ook echt bij hun langs gaan. Altijd makkelijk om dat nog als optie te hebben als een mailtje niet mocht werken.

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 20:09
Ik zou voor ofline gaan... mijn mening is dus je hebt meer garantie dus, snellere service bij een defect toestel enzo.... En het lijkt mij een stuk veiliger !

Verwijderd

Ik zou hem alleen online kopen als je zeker bent over garantie en zo!
Pagina: 1