Ik heb een Asus P3B-F met daarin een PIII 500 (niet overgeklokt). Het bios heb ik een tijdje geleden ge-upgrade naar versie 1006 (laatst bekende officiele upgrade). Op de website van Asus stond toen dat je met die 1006 versie processoren tot en met 850 Mhz (100 Mhz FSB) kon draaien.
De laatste tijd ben ik ernstig verslaafd aan MOHAA
en ik denk ernstig na over een processor upgrade. Nu heb ik gezien dat er een nieuwere bios versie is (1008-4) maar dat schijnt een beta te zijn en bovendien kan ik er geen enkele documentatie van vinden.
Wie weet tot en met welke snelheid processor er wordt ondersteund door die nieuwe versie en wat de dip-switch/jumper settings zijn of waar er documentatie over te vinden is ?
Ik wil de FSB-klok liever niet verhogen naar 133 Mhz, want dat trekt mijn Viper 770 Non-Ultra weer niet.
Groeten,
Jur
De laatste tijd ben ik ernstig verslaafd aan MOHAA
Wie weet tot en met welke snelheid processor er wordt ondersteund door die nieuwe versie en wat de dip-switch/jumper settings zijn of waar er documentatie over te vinden is ?
Ik wil de FSB-klok liever niet verhogen naar 133 Mhz, want dat trekt mijn Viper 770 Non-Ultra weer niet.
Groeten,
Jur