• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-03 20:25
Ik ben van plan om in de toekomst een digitale camera en een pda te kopen. Daarbij hoort natuurlijk ook wat extra geheugen. Nu wil ik bij de aanschaf van de apparaten rekening houden met het type geheugen wat het gebruikt zodat het uitwisselbaar is. Mijn vragen;

- Is geheugen wel uitwisselbaar? Dus als ik met mijn digitale camera foto's maak kan ik dat memory card in mijn PDA stoppen en vervolgens de foto's bekijken? Of kunnen die van een andere bestandsysteem(?) gebruik maken? En als ik programma's van mijn PDA op de kaart zet, worden die dan niet overschreven door de digitale camera? Of zijn het folders ofzo?

- Is het wel nuttig om hiermee rekening te houden? Ik ga waarschijnlijk een Ipaq aanschaffen. De oude maken gebruik van CF maar ik heb gezien dat de pocket2000 versies gebruik maken van SD.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-03 19:47
ik kan met mijn sony clie met de foto's lezen die een sony cybershot maakt op memorystick, gewoon jpg'tjes

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik heb een Ipaq en een Ixus. Momenteel zitten de CF-kaarten vol met films en spelletjes voor de ipaq. maar zodra ik wil fotograferen haal ik die eruit en prop het in de ixus.

En natuurlijk bekijk ik ook foto's die ik gemaakt had met de ixus soms op m'n pda. (is wel wat groter dan dat kleine schermpje op de ixus :D )

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Zo'n Ipaq unit is volgens mij compatible met een IBM microdrive. 1GB ruimte is volgens mij redelijk voldoende om je MP3's en je foto's op te zetten :)

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Niet in alle camera's passen die microdrives.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...