Betalen voor Hetnet-emailadres?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wilt u uw huidige e-mailadres behouden?
Dat kan als u op www.hetnet.nl/surftarieven kiest voor Nieuw Basis Surfen: dit is het voordeligste abonnement als u over het algemeen uitsluitend e-mailt. U kunt dan gebruik blijven maken van ......@hetnet.nl en ook voordelig surfen, want bij betaling van slechts EUR 1,95 per maand krijgt u dan voortaan 10% korting* op uw internettikken, een e-mail box van 10MB, plus 22 MB ruimte voor een eigen homepage! Reageert u niet, dan vervalt vanaf 15 juli aanstaande uw e-mail account, ook als u nu inbelt via andere providers dan Het Net!

-----------------------------------------------
Waarom zie ik hierover niemand klagen? Of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48
Omdat bijna alle tweakers een kabel verbinding hebben, of een andere "goede" gratis provider zoals 12move, of iets dergelijks.

Waarom klagen :? Je kunt toch gewoon een andere gratis provider nemen, of er gewoon voor gaan betalen, het was tenslotte toch maar een gratis mail adres : voor niets gaat de zon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk omdat iedere tweaker zijn eigen domein heb of het e-mail adres van zun provider gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmmm, ik zit al jaren bij HetNet, maar deze nieuwe "actie" had ik nog niet eerder gezien. Ik ga het zeker even uitzoeken, want ik weiger te betalen voor m'n gratis abonnement ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Damn!!! Het is nog waar ook. Eind van het "gratis" surfen. Dan maar het standaard abonnement. Kan ik voor € 2.95 tenminste nog 2 uur per maand gratis surfen... :)
(ja, ik surf heel weinig)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg dat bericht ook, maar aangezien ik inbel met Wanadoo Hometime, maar de e-mail adres wel aan wilde houden heb ik er niet op gereageerd. Mijn E-mail adres heb ik gewoon behouden, maar ik kan niet meer inbellen en dat vind ik prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:42
Ik heb ook net geregistreerd dat ik twee accounts wil houden bij hetNet.
De basis. Kost me dus 4 euro per maand maar dat heb ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

ahhh ;(

Ik denk dat ik ook maar ga betalen dan.
Weet iemand nog alternatieven?
Ik heb ook nog een eigen domein naampje die ik zou kunnen gebruiken. Wat zou dat kosten? Hosting op dat domein heb ik niet echt nodig. Hetnet kost 1,95 euro per maand. Een simpel hosting pakketje kost 10 euro per maand. Zou er ergens tussenin moeten zitten of niet? Misschien bestaat het wel niet eens :o
Op donderdag 30 mei 2002 21:31 schreef Scyla het volgende:
Ik kreeg dat bericht ook, maar aangezien ik inbel met Wanadoo Hometime, maar de e-mail adres wel aan wilde houden heb ik er niet op gereageerd. Mijn E-mail adres heb ik gewoon behouden, maar ik kan niet meer inbellen en dat vind ik prima zo.
Je raakt je email adres dus 15 juli kwijt als je niet gaat betalen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 14:01 schreef Microkid het volgende:
Damn!!! Het is nog waar ook. Eind van het "gratis" surfen. Dan maar het standaard abonnement. Kan ik voor € 2.95 tenminste nog 2 uur per maand gratis surfen... :)
(ja, ik surf heel weinig)
lol ik surf 2 uur per uur :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruikte hetnet als email adres :( Mooi dat pop 3. Maar ik wil er dus niet voor gaan betalen, dus ben ik mijn email adressen kwijt (ik ga niet 2,95 per maand betalen als ik hetnet zelf niet gebruik, ik heb kabel)

Wie kent er nog gratis pop3 email accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 11:30 schreef AniketA het volgende:
ik gebruikte hetnet als email adres :( Mooi dat pop 3. Maar ik wil er dus niet voor gaan betalen, dus ben ik mijn email adressen kwijt (ik ga niet 2,95 per maand betalen als ik hetnet zelf niet gebruik, ik heb kabel)

Wie kent er nog gratis pop3 email accounts?
www.gmx.de is een goede. Anders staat er nog wel wat op gratiz.nl tussen. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Het probleem is dat ik m'n accountje al een tijd gebruik, en dus overal m'n adres weer moet veranderen en iedereen weer op de hoogte moet stellen van m'n nieuwe adres. En als je dan weer een gratis provider neemt weet je maar nooit hoelang die het volhoudt :{

Ik had HetNet genomen omdat ik vertrouwde op KPN en het dus wel lang zou blijven bestaan.

Ik heb maar even een mailtje gestuurd in de hoop dat ze me matsen en voor 1 euro per maand alleen een email accountje verzorgen of iets dergelijks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-07 23:09

Rejgun

Leven is Bier drinken

Heb me meteen maar bij DSE aangemeld... ga immers geen geld betalen als het ergens anders net zo goed is en wel gratis blijft

Audi: Vorsprung durch Technik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmmm ze zeggen niets in de mail over je homepage bij hetnet, weet een van jullie of die dan ook foetsie is?

(waarschijnlijk wel denk ik :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-07 23:09

Rejgun

Leven is Bier drinken

denk dat je homepage ook weg is, lijkt me wel het meest logische.... :(

Audi: Vorsprung durch Technik

Pagina: 1