deze melding verschijnt willekeurig zomaar zonder aanleiding prompt in beeld. Vanmorgen gelijk nadat ik de computer had aangezet. Dit probleem kamp ik al veel langer mee, en het wil maar niet weg. Notabene heb ik windows helemaal weer kersvers geinstalleerd (format c: en dan opstartflop en dan setup van andere partitie - Windows ME)

Bij deze melding op 'sluiten' klikken heeft dan geen nut, de melding verdwijnt niet, en kan alleen maar weggehaald worden door een reboot.
Ik heb via de search op GoT een link gevonden naar een antivirus programma die het zgn BADTRANS WORM virus opspoort die zich schijnbaar nestelt in het bestand kernel32.exe/dll [?]
Dit programma kon dus geen virus vinden op het gehele systeem. Aangezien dit nu geen virus betreft wat anders kan het dan in hemelsnaam zijn ???
Hopelijk heeft iemand een suggestie, want ik weet het echt niet meer....

Bij deze melding op 'sluiten' klikken heeft dan geen nut, de melding verdwijnt niet, en kan alleen maar weggehaald worden door een reboot.
Ik heb via de search op GoT een link gevonden naar een antivirus programma die het zgn BADTRANS WORM virus opspoort die zich schijnbaar nestelt in het bestand kernel32.exe/dll [?]
Dit programma kon dus geen virus vinden op het gehele systeem. Aangezien dit nu geen virus betreft wat anders kan het dan in hemelsnaam zijn ???
Hopelijk heeft iemand een suggestie, want ik weet het echt niet meer....