Toon posts:

Probleem met "kicken"?

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend wou ik iets posten over jpeg encoders in /13, maar na een search vond ik al een topic wat precies daarover ging. Een ouwe weliswaar, maar dat maakt 'em natuurlijk niet minder relevant. Leek mij. Dus in plaats van een nieuw topic te beginnen over hetzelfde onderwerp, postte ik vrolijk onderaan die thread. Krijg ik een slot met dit commentaar:
Goede morgen wat een kick man... deze topic is van 1999

...

woei.. megakickerd..... open maar een nieuw topic.
Ja uuuhh, wat is nou precies de policy dan?? Als ik een nieuw topic begin over iets wat al is eerder aan de orde is geweest, krijg ik "use the fucking search" te horen, ben ik een keer braaf, is het weer niet goed.

Wat is nou helemaal de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, weer te snel over een topic gelezen, :D

kan gebeuren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

In dit geval is het zo dat alles voor jou post nu te gedateerd is en een discussie zou vertroebelen. Gewoonlijk is het zo dat met de search bedoelt wordt dat je daar wellicht je antwoord kan vinden en als het niet duidelijk is een nieuw topic opent, met het liefst een duidelijk verwijzing naar gevonden topics.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als je het topic even geeft zou het een stuk handiger oordelen zijn lijkt me :)

[topic=29482]

Vaak zie je van die totaal onzinnige kicks die totaal geen meerwaarde aan een topic geven. Maar in jouw geval zie ik niet zomaar een kick maar toch echt een serieuze poging...

Ik snap het sluiten in dit geval ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:36

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik kan me hooguit voorstellen dat zo'n topic uit 1999 wat verwarring kan oproepen, mensen als Femme te zien posten (dan kijk ik altijd gelijk of het misschien een kick is)

verder kan ik me voorstellen dat die verwijzing van Tom naar zn photoshop-review door hem niet echt hogelijk meer gewaardeerd wordt, was niet echt een jump-start van zijn carriere als technisch journalist voor vaktijdschriften ;)

maar ook ik denk dat het slot een beetje onterecht was, vermoed dan ook dat cutter niet de post zag die werkelijk de kick was, maar degene daaronder als kick vermoedde.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Probleem is dat users dan niet alleen reageren op jou, maar ook op de posts daarboven. Stel dat iemand in 1999 zei: photoshop5 moet je gebruiken voor compressie, krijg je weer antwoorden als -huh 5 ik gebruik nu zeker toch al 7 is de compressor slechter dan- of -de link werkt niet meer ff fixen- niet iedereen let namelijk op de datum.

Zeker met het topic dat jij kickt staan er allerlei links naar nu prehistorische programma's. En gaat de discussie in dat topic off-topic en bestaat nu de kans dat users weer reageren op Tom die warez zou gebruiken wat hij natuurlijk absoluut niet doet.

Maar ik zie trouwens helemaal geen probleem dus je topic in LA snap ik ook niet: ik geef gewoon aan dat je een nieuw topic mag openen. Een slot is geen straf, maar soms gewoon een orde maatregel.
Op donderdag 30 mei 2002 13:26 schreef RM-rf het volgende:
maar ook ik denk dat het slot een beetje onterecht was, vermoed dan ook dat cutter niet de post zag die werkelijk de kick was, maar degene daaronder als kick vermoedde.
eeuhmm.... :?
Op donderdag 30 mei 2002 12:08 schreef cutter het volgende:
woei.. megakickerd..... open maar een nieuw topic.
eeuhm, ik geef volgens mij aan dat ie een nieuw topic mag openen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok cutter, da's duidelijk dan, tnx. Ik zie het ook niet als straf, of ik voelde me ook niet benadeeld ofzo, ik had alleen zoiets van: tja nu snap ik d'r geen reet meer van, het is ook nooit goed ofzo.
eeuhm, ik geef volgens mij aan dat ie een nieuw topic mag openen....
Ja precies, maar dat begreep ik dus eerst niet, want ik heb al een paar keer eerder gehad dat ik dat had gedaan en dan werd er dus gezegd "bestaat al een topic over, use de search".

Verder was de reden dat ik het dit hier postte, dat ik mijn onbegrip hierover in m'n nieuwe topic (in /13) bovenaan even had aangekaart, en dat had je even later weggeedit en me daarvoor doorverwezen naar hier. Dus, vandaar mijn vraag hier.

Maar okee, het is allemaal duidelijk, deze kan dus ook dicht wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

eh, ik zie niet echt in waarom dat topic dicht moest? De kick was toch gewoon prima? We sporen mensen aan om de search te gebruiken en om in een topic door te gaan... Ik had eerder de persoon die de opmerking over de kick maakte aangepakt...

Kicken met een zinnige toevoeging kan ik namelijk erg waarderen eigenlijk.... Ik denk dat we daar wel met z'n allen hetzelfde over moeten denken. Kicken is niets mis mee, tenzij het echt een onzinpost is...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op donderdag 30 mei 2002 18:22 schreef JvS het volgende:
eh, ik zie niet echt in waarom dat topic dicht moest? De kick was toch gewoon prima? We sporen mensen aan om de search te gebruiken en om in een topic door te gaan... Ik had eerder de persoon die de opmerking over de kick maakte aangepakt...

Kicken met een zinnige toevoeging kan ik namelijk erg waarderen eigenlijk.... Ik denk dat we daar wel met z'n allen hetzelfde over moeten denken. Kicken is niets mis mee, tenzij het echt een onzinpost is...
1. de proggies waarover werd gesproken waren drie jaar oud
2. er werd verwezen naar Tom's warezgedrag
3. er staan allerlei mods in die nu niet meer in W&G actief zijn
4. in het topic stonden sowieso geen echt goede aanwijzingen het lezen van de vorige posts zou niet bijdragen aan een goed probleembegrip
5. een nieuw topic werkte in dit geval beter dan een kick van de oude
6. de links werken waarschijnlijk niet meer

voldoende :+

en idd is kicken niet altijd fout nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Reageer onder een ander account (je bent nu ingelogd als PromWarMachine)
***Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!***
Ja, dat weet ik! Daar gaat het juist om ;)

Waarom zijn kicks altijd fout? Zijn kicks überhaubt altijd fout? --> Degenen die hier nee antwoorden moeten maar eens uit gaan zoeken hoe veel kicks er niet op slot gaan. Bar weinig als je het mij vraagt.

Let op wat JvS hier boven zegt. Het gaat mij nu, een jaar nadat deze discussie volgens de search voor het laatst gevoerd is, namelijk om dit topic: Is dit cheaten???.

Topicstarter heeft een vraag over een al eerder behandelt onderwerp en schopt z'n topic van een half jaartje omhoog.

Ik vind het prima als jullie helemaal geen kicks meer willen, maar kom dán niet aan dat ze de search moeten gebruiken, want dan spreek je elkaar tegen, toch?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gewoon een kleine tip, is een topic oud en denk je dat je er toch het beste in kunt reageren? Geef dan aan dat je ziet dat je een topic van zoveel tijd terug kickt. Vertel gewoon waarom je hem toch kickt... (een topic met behoorlijk veel posts kicken is sowieso niet handig omdat iedereen dat dan ook weer moet doorlezen doe dan liever het onderstaande)

Als je denkt dat je beter een nieuw topic kunt openen, geef dan in je nieuwe topic een link naar het oude topic en zeg dat je het een beetje onzin vind om zo'n oud topic te kicken.
(Nieuwe topics over oude onderwerpen zijn niet erg als je maar zorgt voor een openingspost waaruit blijkt dat je zelf moeite gedaan hebt en gezocht hebt.)

In beide gevallen kunnen de mensen zien dat je het met een bepaalde reden gedaan hebt. En zullen ze je wat meer met rust laten over dat soort zaken...
PromWarMachine schreef op 27 March 2003 @ 01:12:
Ik vind het prima als jullie helemaal geen kicks meer willen, maar kom dán niet aan dat ze de search moeten gebruiken, want dan spreek je elkaar tegen, toch?
Hmmm nee dat is sowieso onzin.... Je moet de search gebruiken om info uit oude topics te halen :) Veel vragen zijn al beantwoord daarom moet je de search gebruiken. En daarom moet je in een nieuw topic verwijzen naar oude topics over het zelfde onderwerp. Dan hoeven de mensen die je willen helpen ook niet steeds opnieuw dezelde tips te geven :)

[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-03-2003 07:19 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

PromWarMachine schreef op 27 March 2003 @ 01:12:
Waarom zijn kicks altijd fout? Zijn kicks überhaubt altijd fout? --> Degenen die hier nee antwoorden moeten maar eens uit gaan zoeken hoe veel kicks er niet op slot gaan. Bar weinig als je het mij vraagt.
Kicks zijn niet per definitie fout, als ze goed worden uitgevoerd dan kan een ick zelfs een leuke toevoeging zijn voor een topic. Toch heb je het probleem dat er reacties komen op de topicstarter of op andere users van lang geleden. Toen ik dit topic las had ik het ook niet in de gaten dat dit topic al een jaar oud is, er ging pas een lichtje branden toen ik de quotes van Cutter las, deze vielen mij op omdat er 30 mei in staat. :P

En als je dan een heel verhaal hebt getypt en je komt er vervolgens achter dat het verhaal geen zin heeft omdat het topic oud is dan is het voor het gevoel toch zonde van de moeite.
Niet helemaal, de search kun je ook gebruiken om tot een oplossing van het probleem te komen, in de FAQ's van diverse fora staat ook dat een user een topic mag openen als hij niets over zijn probleem met de search kon vinden, hij moet dan wel even vermelden dat er in de search niets was gevonden met sleutelwoord "$probleem".

Dus van tegenspraak is dan geen sprake. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

* Resistor op, ik kick dit topic na 1 uur *

Kicken lijkt mij niet erg, als je het maar duidelijk aangeeft.

Ik vind het altijd netter om een nieuw topic te maken, en daarin te verwijzen naar de gevonden topics, en waarom daarin niet staat wat je zoekt.

[rml][ WC] pics gezocht van zelfgemaakte rads.[/rml] is daar een (eigen) voorbeeld van, ik had er wel 1 kunnen kicken met de vraag naar het resultaat, maar de TS is vaak niet meer actief.

[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 27-03-2003 09:17 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Over het algemeen werkt het prettiger, precies om wat cutter hierboven (welliswaar tijdje geleden ;)) al zei, als er een nieuw topic is, omdat er duidelijk is om wiens probleem het gaat. Hoe vaak zal het niet voorkomen dat iemand een reply uit 1902 gaat quoten om vervolgens te vertellen dat dat achterhaald is? ;) Je vergist je er gauw in als ze zo'n topic lijst Ja hoor, ik heb ook wel eens een betoog geschreven tegen een reply uit 2000 ;).

Dus een nieuw topic met referentie aan het oude, en klaar is kees. Regel blijft toch: heb je een overtuigend goede topicstart, en een goede reden een nieuwe te openen, ook al is het een utfs vraag, geen probleem :) Zo lang je maar aangeeft dat je zelf je best doet om je eigen probleem op te lossen.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, wat leuk is zijn al die mensen die roepen dat de files down zijn of de pics kruisjes zijn :D
Ik heb per ongeluk eens een flame oid uit 2000 gepost in schop een modje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:35

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Is dit nu recursie of ironie :? Een topic van bijna een jaar oud kicken dat gaat over het kicken van een oud topic. Hoogst vermakelijk moet ik zeggen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Mr. Liu schreef op 27 maart 2003 @ 09:41:
Is dit nu recursie of ironie :? Een topic van bijna een jaar oud kicken dat gaat over het kicken van een oud topic. Hoogst vermakelijk moet ik zeggen.
:X
Niet eens gezien.

Dat is nou wat ik bedoelde met duidelijk aangeven dat er een topic gekicked is.

Het is dat ik er nog niet in had gepost, anders had ik het weer met mijzelf eens kunnen zijn. Heel irritant is dat.
Ik kijk altijd wat er is gepost, nooit door wie, en omdat ik toen nog geen icon had zag ik het pas nadat ik het bericht geplaatst had :D

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op zich is het zinvol kicken van een oud topic niet verkeerd. Wel is het probleem dat er na de kick soms een hele discussie ontstaat, waarbij de mensen helemaal niet in de gaten hebben dat het topic oud is. Alleen degene die het kickt krijgt deze melding, de volgende posters niet meer. Het lijkt me een goed idee om als de startpost (bijvoorbeeld) meer dan drie maanden oud is bij iedere reply hiervoor te waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Dan zal je zien dat dat mensen weer de keel uit gaat hangen bij bijvoorbeeld grote "Het Grote ... Topic"s die langer dan 3 maanden lopen.

Wat je ook doet, het is nooit goed.

Mijn suggestie dan: Een reply in een topic van (bijvoorbeeld) 3 maanden oud komt er een ---------------waarschuwing--------------------- in beeld, waarbij het voor iedereen duidelijk is dat alle posts boven die waarschuwing gedateerd kunnen zijn.
Dit is duidelijk te zien, wanneer mensen namelijk willen reageren op bovenstaande posts, moeten ze wel de waarschuwing tegenkomen.

edit:

Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet dat het topic 3 maanden oud moet zijn,maar dat er 3 maanden niet is gereageerd.

Toch wel grappig: Ik ben tegen zinloos ge-kick ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Twee Dee op 27-03-2003 10:43 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 30 May 2002 @ 18:22:

Toen al eensch met JvS, nog steeds eensch met JvS. Maar wat ik me afvraag of dit inmiddels al op crew niveau besproken is. Nog steeds zie je die tegenstrijdigheid in geen oud topic kicken, al heb je een aanvulling, maar ook niet een nieuw topic openen omdat dat oude topic al bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 10:45:
[...]

Toen al eensch met JvS, nog steeds eensch met JvS. Maar wat ik me afvraag of dit inmiddels al op crew niveau besproken is. Nog steeds zie je die tegenstrijdigheid in geen oud topic kicken, al heb je een aanvulling, maar ook niet een nieuw topic openen omdat dat oude topic al bestaat.
Maar stel dat je een topic hebt met zeg 30 reacties (van enige noemenswaardige lengte) dan is het gewoon lastig om door de bomen het bos te zien. Persoonlijk zie ik dan echt liever een nieuw topic die even de informatie samenvat die gevonden is. Met een verwijzing naar de vindplaatsen van die informatie.

Waar ik inderdaad ook wel iets in zie dat is in die "duidelijk maken dat het een kick is tag" dus dat er even in dik rood boven de reply komt te staan dat het een kick is. Dan is die 3 maanden periode op zich wel aan de lange kant eerlijk gezegd....

Maar er moet bij een kick gewoon heel duidelijk gemaakt worden dat het een kick is. Als je bijvoorbeeld dit topic neemt, ik zag die quote van PromWarMachine.... maar ik had niet echt door dat hij daarmee aangaf dat hij kickte. Dus ik reageerde ook meer op de TS dan op PromWarMachine zelf...
Dat is gewoon het grote gevaar van topics kicken. Waardoor de kicker vaak ook weer niet de info krijgt die hij zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:45:
[...]
Beetje gezond verstand gebruiken. Als een topic te oud is, gewoon een nieuw topic openen met een linkje naar het oude topic (en eventueel een opmerking dat je niet verder bent gegaan in dat oude topic omdat het al te lang had liggen slapen), anders gewoon kicken.

edit:
/me moet wat vaker F5 gebruiken 8)7 |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Freee!! op 27-03-2003 11:17 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Liu schreef op 27 maart 2003 @ 11:15:
[...]

Beetje gezond verstand gebruiken. Als een topic te oud is, gewoon een nieuw topic openen met een linkje naar het oude topic (en eventueel een opmerking dat je niet verder bent gegaan in dat oude topic omdat het al te lang had liggen slapen), anders gewoon kicken
Mooie oplossing! Maar is dit wat de crew wil zien? Dat zijn de mensen met de slotjes ;) Maar vooral de mensen die bepalen hoe de regels zijn. Stukje policy dat voor het hele forum geldt zou niet slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 11:17:
[...]
Mooie oplossing! Maar is dit wat de crew wil zien? Dat zijn de mensen met de slotjes ;) Maar vooral de mensen die bepalen hoe de regels zijn. Stukje policy dat voor het hele forum geldt zou niet slecht zijn.
Het is wat ik proef uit de opmerkingen van de crew in dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dus ik reageerde ook meer op de TS dan op PromWarMachine zelf...
Dat is gewoon het grote gevaar van topics kicken. Waardoor de kicker vaak ook weer niet de info krijgt die hij zoekt.
Da's waar. Met problemen moet je eigenlijk niet kicken, tenzij je probleem precies hetzelfde is als de topicstarter. Anders kan je beter verwijzen naar dat topic, want de aandacht en de antwoorden komen toch voor de topicstarter (het meest).

Toch moet je discussies gewoon kunnen kicken en ze weer voort kunnen zetten. Dat is iets heel anders (zorg dat je wel wat zinvols toevoegt), zoals films in NST&M, moet je gewoon kunnen kicken. Ik vind de mensen die IN topics wijsneuzerig gaan zitten melden dat het wel een heel oud topic is vervelender dan de kick zelf vaak (tenzij die echt heel loos en stom is).

Mr. Liu schreef op 27 March 2003 @ 09:41:

Dat heeft voortzetten van een discussie en is prima. :)

Over dit specifieke geval: Stuur die mod eens een mailtje, je kan alles wel intern 30x bespreken, maar dan nog blijven verschillende mods verschillend reageren op regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik bedenk wel iets voor de policy mbt kicken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

JvS schreef op 27 March 2003 @ 11:18:
[...]
Over dit specifieke geval: Stuur die mod eens een mailtje, je kan alles wel intern 30x bespreken, maar dan nog blijven verschillende mods verschillend reageren op regels.
Dit specifieke geval is dus zelf al minimaal bijna een jaar oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mr. Liu schreef op 27 March 2003 @ 11:23:
[...]

Dit specifieke geval is dus zelf al minimaal bijna een jaar oud :P
volgens mij is dat van gisteren.....

Maareh JvS... lijkt me een goed plan, en met dat NSTM en zo ben ik het uiteraard wel eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Alfredt schreef op 27 maart 2003 @ 11:27:
[...]
volgens mij is dat van gisteren.....
We hadden het over het geval van de TS, niet de kick in dit draadje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mr. Liu schreef op 27 maart 2003 @ 11:29:
[...]

We hadden het over het geval van de TS, niet de kick in dit draadje :P
Ow ja joh?
Gezien het feit dat JvS al eerder aangeeft dat hij op de hoogte is dat dit een kick is lijkt het me dat hij het tegen PromWarMachine heeft .... lijkt me ook wel zo logisch he :P

edit:
OMG wat help ik dit topic om zeep... :(
/me reageert verder dus alleen nog ontopic :)

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-03-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mr. Liu schreef op 27 March 2003 @ 09:41:
Dank je.

Voornamelijk recursie, maar het had ook wel iets ironisch inderdaad :)
JvS schreef op 27 March 2003 @ 11:20:
Ik bedenk wel iets voor de policy mbt kicken :).
Mag ik die dan eerst goed keuren? :X

Nee, serieus, aan jouw replies te zien komt het wel ongeveer overeen met wat ik er van denk. Dat topic waar ik het over had, had wat mij betreft gewoon open moeten blijven, maar als het me puur om dat topic ging had ik M@NIC wel een mailtje gestuurd.

Als er intern even over gesproken wordt naar aanleiding van dit topic, heb ik het doel van deze kick bereikt :)

Nutteloze kicks moeten gewoon dicht, maar als de schop duidelijk iets toevoegd, moet het gedoogd worden en niet op slot gaan, alleen omdat het oud is. Bovendien is een nieuw topic niet bevordelijk voor de search, omdat men per keyword meer resultaten vind en des te eerder de zoektocht door de search op geeft.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

PromWarMachine schreef op 27 maart 2003 @ 21:53:
Nutteloze kicks moeten gewoon dicht, maar als de schop duidelijk iets toevoegd, moet het gedoogd worden en niet op slot gaan, alleen omdat het oud is. Bovendien is een nieuw topic niet bevordelijk voor de search, omdat men per keyword meer resultaten vind en des te eerder de zoektocht door de search op geeft.
Compubiter schreef op 25 March 2003 @ 17:10:
Degene die het topic heeft gekickt heeft hetzelfde probleem als de topicstarter, en dan hoeft het topic niet perse dicht. Ik heb liever 1 topic in de search waar wel of geen oplossing in staat dan twee topics waar geen oplossing is staat/een topic wel een oplossing, de ander niet. Vandaar dat ik deze open laat :).
Dit schreef ik een paar dagen geleden in een (reeds gesloten) SM-topic. Als iemand een probleem heeft dat gelijk is aan die van de topicstarter kan het wellicht zijn dat er wel een oplossing voor het topic is, en dit weer een oplossing in de search betekent. Het hangt dus een beetje van het soort kick af, bij een compleet nutteloze kick (en indien mensen ook zo slim zijn om het topic verder met rust te laten) kun je de reply verwijderen en zinkt het topic meteen weer mijlenver in de GoT-archieven :).
Pagina: 1