Philips MSX 2 | NMS 8250 | 2 disk drives | 2 cartridge sloten | 256 Kb RAM | toetsenbord | TV connection | 3,58 MHz | geen hard disk |
Oh man das echt een *bah :r* level 
Je moet zorgen dat je ver voor de tanks uitloopt.
Want soms willen ze nog wel eens voor je uitwijken en komen ze ook een beetje vast te zitten.
Gewoon de level overnieuw en flink door lopen
Want soms willen ze nog wel eens voor je uitwijken en komen ze ook een beetje vast te zitten.
Op mulitplayer niveau is deze dus echt makkelijk.....Op donderdag 30 mei 2002 13:08 schreef M@NIC het volgende:
Oh man das echt een *bah :r* level
Verwijderd
we hebbe het dus niet over MP (jammer genoeg nog nooit gedaan), maar deze missie is idd heel lastig, maar een beetje 1337 player knalt er zo doorheen...Op donderdag 30 mei 2002 14:03 schreef zephyer het volgende:
[..]
Op mulitplayer niveau is deze dus echt makkelijk.....
(zie 1 post hierboven voor tips)
Yup had ik ook, kan je niks aan doen. Nu moet je gewoon iedereen killen. Dan heb je het level ook gehaald. Zo had ik het gedaan iig.Op donderdag 30 mei 2002 13:05 schreef Peopeo het volgende:
Hallo,
Ik zit met gost recon vast in het level waar je drie tanks door een kapotgeschoten oostblokstadje moet begeleiden. Je moet in dat stadje drie pleinen veilig stellen zeg maar.
Dat heb ik dus gedaan, maar vlak voor het eindpunt rijd een van de tanks een heuveltje op. Deze komt vast te zitten en bereikt het eindpunt niet. Het level wordt dus niet afgesloten.
Is dit bekend voor iemand? En hoe los je dat dan op?
dat zou ook nog een oplossing kunnen zijn jaOp donderdag 30 mei 2002 20:11 schreef apocrypha het volgende:
[..]
Yup had ik ook, kan je niks aan doen. Nu moet je gewoon iedereen killen. Dan heb je het level ook gehaald. Zo had ik het gedaan iig.
bedankt!
Philips MSX 2 | NMS 8250 | 2 disk drives | 2 cartridge sloten | 256 Kb RAM | toetsenbord | TV connection | 3,58 MHz | geen hard disk |
Pagina: 1