http://www.hansworkshop.com/bs_480trilg.html

Ze hebben daar nogal wat op Antec speeltjes gebaseerde LED mods. Voeding ziet er ook stjoer uit.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Voor die tijd heb je waarschijnlijk toch al een nieuwe casemod...Op donderdag 30 mei 2002 12:45 schreef P5ycho het volgende:
zeer vet, maar ik vraag me nog steeds af of die fans niet sneller slijten door imbalans
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
uhh nee want de ledjes draaien niet mee slimmerikOp donderdag 30 mei 2002 12:45 schreef P5ycho het volgende:
zeer vet, maar ik vraag me nog steeds af of die fans niet sneller slijten door imbalans
al goed, het zou anders plezant worden met die kabeltjesOp donderdag 30 mei 2002 13:59 schreef laserguy het volgende:
uhh nee want de ledjes draaien niet mee slimmerik
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lasercut indeedOp vrijdag 31 mei 2002 01:59 schreef NiGhTmArE666 het volgende:
WOW Vet gemaakte Fans! enne hoe heb je die grill zo vreselijk mooi gekregen? Laser ofzow?
Verwijderd
\_Specs_/
Verwijderd
gewoon zelf maken met een stuk rioleringsbuis, wat pvc lijm en wat plamuur, dan spuiten en daar kan geen enkele kit tegenop...Op vrijdag 31 mei 2002 16:42 schreef fuxxe het volgende:
ik zag op die site een blow hole kit weet iemand waar ik die behalve die site weg kan hale?????
heh cool ik heb ook zoiets alleen dan niet helemaal dichtgeplamuurd, bij mij klemt er een buis in het gat, en er zit een zwart rubberen slang om de rand heenOp vrijdag 31 mei 2002 16:54 schreef The_amazing_Y het volgende:
[..]
gewoon zelf maken met een stuk rioleringsbuis, wat pvc lijm en wat plamuur, dan spuiten en daar kan geen enkele kit tegenop...
[afbeelding]
is hier nog ongespoten, woensdag heb k em gespoten trug (hier komt dus mijn bovenstaande fan in te staan)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq