Ik heb sinds gisteren weer opinionbar. Ik gebruikte het een paar maanden geleden ook al maar toen werkte het opeens niet meer. Nu wel weer, maar nu krijg je alleen punten door je mening te geven over bepaalde pagina's. (eerst kreeg je ook punten als je gewoon aan het surfen was) Ik had van die paar maanden terug nog ongeveer 500 punten staan (5 gulden) Nu na een dag sta ik al op 11 gulden, dat gaat dus lekker snel
als je 12,5 euro hebt wordt je uitbetaald. Heeft iemand ervaring hiermee en is iemand ook al echt uitbetaald?
Hmm, ik sta nu al een tijdje op 1726 punten, maar ik zou eigenlijk niet weten hoe ik geld krijg. Ik zie nergens een knopje op hun site van 'betaal me', en automatisch gaat het waarschijnlijk ook niet 
Dus nog een vraagje: als zo'n iemand er is, kan die dan ook vertellen hoe het aanvragen gaat?
Dus nog een vraagje: als zo'n iemand er is, kan die dan ook vertellen hoe het aanvragen gaat?
even een kickje
want kzag dat men vader dit ook hebt geinstalleerd maaruh... krijg je er iid geld van of is het gewoon rotzooi?
want kzag dat men vader dit ook hebt geinstalleerd maaruh... krijg je er iid geld van of is het gewoon rotzooi?
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
ja je krijgt geld,
maar voor die halfgebakken enquetes die je moet invullen, krijg je ontzettend weinig geld in verhouding tot de tijd die je eraan kwijt bent. Ik heb gelijk 800 punten laten storten en doe het niet meer. Voor je voldoende punten hebt ben je 3 maanden verder en 4-6 uur tijd kwijt.
Gewoon niet doen, enquettes zijn ook erg slecht en niet gericht op jongeren.
maar voor die halfgebakken enquetes die je moet invullen, krijg je ontzettend weinig geld in verhouding tot de tijd die je eraan kwijt bent. Ik heb gelijk 800 punten laten storten en doe het niet meer. Voor je voldoende punten hebt ben je 3 maanden verder en 4-6 uur tijd kwijt.
Gewoon niet doen, enquettes zijn ook erg slecht en niet gericht op jongeren.
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
ik heb 2x uitbetaald gekregen (in het begin ging het vrij rap, had zo 27 gulden bij elkaar), en nu zit ik geloof ik weer tegen het bedrag aan om uitbetaald te krijgen, maar krijg nooit meer een uitnodiging. verdacht hè
offtopic:
anders kick je ff een 4 jaar oud topic, laat anders wel zien dat je de search hebt gebruikt dus daarin tegen
anders kick je ff een 4 jaar oud topic, laat anders wel zien dat je de search hebt gebruikt dus daarin tegen
Pagina: 1