IK GA FLIPPEN!

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• LeViN
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-03-2023

LeViN

Ga janken.

Topicstarter
KLERe rambus. Ik heb dus een rdram moederbord en kan geen sdram en ddr ram kopen, maar zit nu met het veel duurdere rdram opgescheept!!!!!!!!!! KLerezooi. Ik ga denk ik voor 256 mb ram geheugen kopen voor mijn moederbord. voor ongeveer 120 euro halen, terwijl ik 512 sdram voor 30 eurotjes meer kon halen.
1-MAar wordt zeze 256 mb geheugen nog bij mijn 128 mb geheugen geplaatst zodat ik in totaal 128 + 256 mb heb?
2-En is dat allemaal makkeljk te plaatsten in je pc of kun je beter een "expert" inhuren?
3-Tenslotte ga ik een Geforce 4 MX 440 64mb DDR kopen of een Geforce 3 TI 200 64mb DDR, of kan die DDR niet op mijn RDRAM geheugen? Of maakt het niks uit welke videokaart je neemt?
4- OF kan je nog liever een sdram moederbord erin plaatsen en dan 512 sdram geheugen kopen voor 153 euro? Is dat goedkoper en slimmer?
IK WORD ER GEK VAN!!!!!!!!!!!!!!!!

EN DAN OOK NOG DE EXAMENS DOORSTAAN

Verwijderd

Adem in, adem uit

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen kijken wat je koopt voordat je het koopt slimmerd....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

1. geen idee
2. is makkelijk te plaatsen
3. videokaart maakt niets uit
4. zou ik niet doen, rimm is sneller

Verwijderd

als je nu je vraag eens normaal opsteld en zonder caps vraagt

gaan er hier mischien nog mensen zinnig antwoord geven!!

ik kijk eeerst altijd ff wat ik ga kopen!!!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Op donderdag 30 mei 2002 12:17 schreef MaStEr[D] het volgende:
Adem in, adem uit
en tel langzaam tot tien:
één, twee, drie........

Daarna kom je misschien tot de conclusie dat je de volgende keer wat beter moet opletten voor je iets koopt.

Ach, examentijd. Het wordt je vergeven.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

1) als het allebei rdram is dan is het gewoon de optelsom van je geheugen ( alleen wel 2 * 128 mb kopen anders doet ie het niet )
2) is erg makkelijk te plaatsen, je doet de ( meestal witte) klemmetjes open, doet je gehuegen erin, en doet de klemmetjes dicht that's it

• bart1234
  • Laatst online: 25-11-2014
Op donderdag 30 mei 2002 12:16 schreef LeViN het volgende:
KLERe rambus. Ik heb dus een rdram moederbord en kan geen sdram en ddr ram kopen, maar zit nu met het veel duurdere rdram opgescheept!!!!!!!!!! KLerezooi.
Kijk dan wat je koopt voor je het daadwerkelijk koopt, sukkel!
Ik ga denk ik voor 256 mb ram geheugen kopen voor mijn moederbord. voor ongeveer 120 euro halen, terwijl ik 512 sdram voor 30 eurotjes meer kon halen.
1-MAar wordt zeze 256 mb geheugen nog bij mijn 128 mb geheugen geplaatst zodat ik in totaal 128 + 256 mb heb?
2-En is dat allemaal makkeljk te plaatsten in je pc of kun je beter een "expert" inhuren?
3-Tenslotte ga ik een Geforce 4 MX 440 64mb DDR kopen of een Geforce 3 TI 200 64mb DDR, of kan die DDR niet op mijn RDRAM geheugen? Of maakt het niks uit welke videokaart je neemt?
4- OF kan je nog liever een sdram moederbord erin plaatsen en dan 512 sdram geheugen kopen voor 153 euro? Is dat goedkoper en slimmer?
IK WORD ER GEK VAN!!!!!!!!!!!!!!!!

EN DAN OOK NOG DE EXAMENS DOORSTAAN
Je hebt duidelijk de melk horen klotsen, maar weet niet waar de tepel hangt. Voor de duidelijkheid: je vid.kaart heeft niks van doen met je geheugen. Is fysiek een ander onderdeel.
Waar je die 128mb originele RDRAM vandaan haalt weet ik niet, maar post je specs eens, dus voor én na de aankoop van je nieuwe mammieplank.

En voor de volgende keer: JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!! En een duidelijke topictitel, dus waaraan je kunt zien waar het topic over gaat, is zeer gewenst. Lees de f*cking FAQ zou ik zeggen.

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/21972

maak je niet druk, doe onderzoek voor je wat koopt.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

:Z

• bart1234
En voor je nou nieuw geheugen gaat halen zonder dat je weet wat je aan het doen bent: Rambus geheugen moet je per twee gelijke modules plaatsen. Dus je 128mb is 2x64, je nieuwe 256mb is 2x128.

Edit: totaal aantal posts: 7.
Welkom op GoT jong :)

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

ik ben anders heeeeeel erg tevreden met m'n rambus systeem hoor 8-)

kost wat meer, maar dan heb je ook wat Y)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 12:25 schreef bart1234 het volgende:

[..]

Koop dan wat je koopt voor je het daadwerkelijk koopt, sukkel!
[..]

Je hebt duidelijk de melk horen klotsen, maar weet niet waar de tepel hangt. Voor de duidelijkheid: je vid.kaart heeft niks van doen met je geheugen. Is fysiek een ander onderdeel.
Waar je die 128mb originele RDRAM vandaan haalt weet ik niet, maar post je specs eens, dus voor én na de aankoop van je nieuwe mammieplank.

En voor de volgende keer: JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!! En een duidelijke topictitel, dus waaraan je kunt zien waar het topic over gaat, is zeer gewenst. Lees de f*cking FAQ zou ik zeggen.
Wie is hier de sukkel???
"Koop dan wat je koopt voor je het daadwerkelijk koopt, sukkel!" ;)

Verwijderd

ff tot 10 tellen :D

• bart1234
Op donderdag 30 mei 2002 12:33 schreef JJMeatloaf het volgende:

[..]

Wie is hier de sukkel???
"Koop dan wat je koopt voor je het daadwerkelijk koopt, sukkel!" ;)
Euh... jah, mag ik in mijn opgewondenheid ook een keer een typo maken? Ik bedoelde dus: Kijk dan wat je koopt.... En ok, dan ben ik maar een sukkel, maar wel nog lang niet zo erg als de topicstarter dacht ik zo :)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Opa

Nu Multifocaal!

Ik ga denk ik maar eens flipperen... :P

Owja, succes met je examina

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

En een ander wil juíst een RAMBUS moederbord ipv SDRAM of DDR omdat de performance beter is :?

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
Red alert,

red alert,

n00b attack!!!!!

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 13:25 schreef Nono_home het volgende:
Red alert,

red alert,

n00b attack!!!!!
LOL :+

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Flipse :P

:Z

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

ik ben het eens met bart1234, als hij iets koopt waarvan hij niet weet hoe het werkt moet hij boos worden op zichzelf en hoeft hij dat niet in caps rond de spammen. Blijkbaar begrijpt ie ook niet dat een videokaart z'n eigen geheugen heeft...

eerst ff alle faqs lezen etc...

...gamen blijft leuk...

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Op donderdag 30 mei 2002 12:25 schreef bart1234 het volgende:

[..]

Kijk dan wat je koopt voor je het daadwerkelijk koopt, sukkel!
[..]

Hij jij daar, doe eens ff rustig, we zijn hier om elkaar te helpen, niet om elkaar de grond in te boren! Wat je zegt klopt,ik vind ook dat de topicstarter beter eerst meer informatie kon inwinnen voordat die zijn nieuwe toys ging aanschaffen, maar HOE jij het zegt klopt voor geen meter! Zeg of zinnige dingen dan wel opbouwende kritiek, of zeg niks! Ik zag dat je veel post hebt, maar met dit soort kommentaar is dat ook niet moeilijk, ben dan ook NIET onder de indruk...(je klasgenootjes uit HAVO 5 mischien wel)
Just my 2 cents..... :7

<edit>
Dit had je trouwens allemaal in de F*cking FAQ kunnen lezen, zoals jij die zo mooi noemt!
</edit>

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Rambus is sneller en daarom duurder :)

Geforce 3Ti200 is sneller en geavanceerder dan een Geforce 4mx :)

(want Geforce 4mx = NV17 chip, Geforce 3Ti200 = NV20 chip)

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

geef de topicstarter eens een kans: huj heeft nog maar pas ontdekt dat hij Rambus-geheugen heeft en wou eerst DDRAM geheugen kopen.

Dus best meer informatie verzamelen.

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Verwijderd

Je gebruikt een erg foute topictitel.

En van computer heb je, sorry dat ik het zeg, nog erg weinig kaas gegeten. Het heet hier Gathering of Tweakers. Van een tweaker mag je toch wel verwachten dat hij/zij geheugen kan plaatsen en op zijn minst weet wat voor moederbord hij/zij koopt.

Paar tips:
-blijf rustig
-ga op je gemak uitzoeken hoe alles in elkaar steekt, anders ga je overhaaste beslissingen nemen
-neem eens een kijkje op www.beginnersweb.nl of www.helpmij.nl, daar kunnen ze je veel beter helpen. Hier krijg je van alles naar je kop geslingerd waar je weinig aan hebt.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Even een toevoeging, dit is het derde topic dat je hier over opent! Even chillen dus. Gewoon in je eerste topic verder gaan (en géén vragen over videokaarten hier, dat had ik ook al aangegeven)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.