Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
ik denk dat het dan het @je is..
Alleen snap niet waarom dat zo is
Alleen snap niet waarom dat zo is
als het mogelijk is (het form zou dan niet moeten checken) moet je de method op GET zetten, dan kun je zien welke waardes en hoe verstuurd zijn.
misschien dat het verder zin heeft de hele enctype te verwijderen, je hebt gewoon de default nodig, en enctype is enkel handig als het om een upload gaat (multipart/form-data)
kan best zijn dat text/plain ervoor zorgt dat het emailadres niet encoded wordt (al zou dat moeten betekenen dat je een DNS eror zoou krijgen)
misschien dat het verder zin heeft de hele enctype te verwijderen, je hebt gewoon de default nodig, en enctype is enkel handig als het om een upload gaat (multipart/form-data)
kan best zijn dat text/plain ervoor zorgt dat het emailadres niet encoded wordt (al zou dat moeten betekenen dat je een DNS eror zoou krijgen)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Heb t enctype nu inderdaad weggehaald (ik had er al zo mijn twijfels over) en t lijkt nu te werken. Mail-a-form vereist POST, overigens. Ik ga even verder testen, maar ik hoop/t lijkt erop dat t nu gaat werken. Alvast bedankt!
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!