Toon posts:

video edting met dc10+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik een miro dc 10 editing kaart. Maar nou is men vraag want ik heb een mono camera video 8. Hoe sluit ik dat kreng aan, want ik heb al meerdere dingen geprobeert en tot nu toe heb ik alleen nog maar beeld gehad maar geen geluid en de kwalitiet is ook zeer gering op men scherm

Systeem, P3 800
512 mb ram
20 gb hdd
hercules videokaart
miro dc 10
soundblaster live 1024

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

geluid gaat via de geluidskaart en dat had je kunnen vinden met de search functie.

[search=miro dc 10+geluid]

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 20:14
Op donderdag 30 mei 2002 12:00 schreef whocarezwarez het volgende:
Nou heb ik een miro dc 10 editing kaart. Maar nou is men vraag want ik heb een mono camera video 8. Hoe sluit ik dat kreng aan, want ik heb al meerdere dingen geprobeert en tot nu toe heb ik alleen nog maar beeld gehad maar geen geluid en de kwalitiet is ook zeer gering op men scherm
Wat voor videokabel gebruik je om je camera op de pc aan te sluiten? Als je een composiet kabel gebruikt voor de verbinding met de computer kan dat de matige kwaliteit verklaren. Je zou, als je dat nog niet deed, eens een s-video kabel kunnen proberen, mits je camera dat ondersteund. Een s-video kabel geeft namelijk over het algemeen een beter beeld.

En het geluid gaat idd via je line-in van je geluidskaart.