[imode] msn + icq ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3513

Topicstarter
Al geruime tijd ben ik aan het zoeken naar een applicatie die webbased imode of icq ondersteund.. ik heb al gezocht maar kom vaak op chinese site's uit!.. helaas ben ik daar niet echt goed in :)

heeft iemand hier misschien meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
En je wilt via imode gaan chatten?
pak de portemonnee maar vast...
Dataverkeer is IMHO nog veel te duur om dit soort zaken te doen via je imode telefoon.

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 12:01 schreef El_GringO het volgende:
Dataverkeer is IMHO nog veel te duur om dit soort zaken te doen via je imode telefoon.
Maar chatten kost niet zo veel dataverkeer toch? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

Op donderdag 30 mei 2002 12:01 schreef El_GringO het volgende:
waar baseer je dat op?
bij mijn weten valt dat harstikke mee, in ieder geval goedkoper dan SMS-en met een mobiel.

kijk even hiero:

[topic=472679/4/25]

xpnick was bezig met zo`n programma,.. misschien is het al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het binnenhalen van je contactlijst is vaak al enkele tientallen KB's. Volgens mij is de Block-knop wel onmisbaar als je via imode gaat MSN'en... Anders kon je nog wel eens flink in de kosten gejaagd worden door 'grappige' vrienden ;)

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
* Attilla ] Heeft totaal geen verstand van imode, maar is icqlite niet gewoon mogelijk ?

en zo nee, waarom dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3513

Topicstarter
Ja ik ben met de ontwikkeling van dit programma bezig, maar vindt niet genoeg resources .. webbased lukt zoals bantu, dit moet alleen omgezet worden naar een werkend protocol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1761

Ik heb een i-mode Instant Messenger gemaakt die werkt via de i-mode mails die gepushed kunnen worden. Howel het uiteraard een kunstgreep is komt het zeer dicht in de buurt van instant messaging.

I zou alle i-moders van harte uit willen nodigen om eens te kijken op:

http://ifriends.i-questo.com/

Note: e.e.a. is nog in BETA dus er kan hier en daar een bugje aan getroffen worden. Dat hoor ik dan graag!

Note2: het sturen van messages via deze dienst via de webbrowser wordt gedisabled zodra het uit BETA is en het druk wordt. Dit om misbruik en spammen te voorkomen.

Anoniem: 36939

El_GringO schreef op 30 May 2002 @ 12:11:
Het binnenhalen van je contactlijst is vaak al enkele tientallen KB's. Volgens mij is de Block-knop wel onmisbaar als je via imode gaat MSN'en... Anders kon je nog wel eens flink in de kosten gejaagd worden door 'grappige' vrienden ;)
nee hoor zon contactlijst 100 personen ofzo is 6 tot 10 kb

10 x 0,02 is dus 2 cent om je contacts binnen te halen

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

yup heb zelf ook Imode en heb het zelf ook eens gedaan dat MSNen op me phone daar kun je dus beter de pc voor gebruiken kwam ik achter toen ik me factuur kreeg.

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

http://i.mimessenger.nl is je antwoord :)
Pagina: 1