[KPN] Gesprekken korter 1 min,afgerond naar 1 min

Pagina: 1
Acties:

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Was vandaag eens effe bij de primafoon aan het kijken of ze daar misschien nog wat leuke gsm aanbiedingen hadden.

Viel mij de volgende tekst op in de kleine lettertjes van 1 of ander foldertje.

Voor gsm abonnementen:
Gesprekken korter dan 1 minuut worden afgerond naar 1 minuut.

Is dit normaal? Heb het nog bij geen enkele telefoon aanbieder gezien. Ze hebben duidelijk geld nodig daar bij de KPN.

Sinds wanneer hebben ze deze regel eigenlijk ingevoerd, heb er nog nooit iemand over gehoord.

Verwijderd

Nu mag ik toch hopen van niet, .. ik heb sinds kort ook i-mode voel de bui al weer hange, bel soms maar 10sec, zeggen dat ik er zo aankome of zo

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
i-mode, yug, das echt zinloos. maar dit is idd wel ff kut zeg hey. Maar nu ik dit weet bel ik wel ff 50 sec ipv 10 ofzo. Als het toch even duur is. Kut gasten daaro bij kpn :(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Lijkt me sterk dat ze dit weer gaan invoeren.

Een paar jaar geleden was dit idd zo dat alles afgerond werd naar boven naar hele minuten.

En als het goed is hebben ze dat toen naar per seconde gewoon gedaan.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 22:08
Hiermee wordt dus bedoeld dat de eerste minuut volledig gerekend wordt en daarna per seconde (is in Belgie behalve bij Base (het vroegere Orange) ook zo...).

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

zou ik niet zo fijn vinden want ik heb wel meer gesprekken onder de 1 minuut
maar volgens mij klopt dit niet helemaal hoor...
teminste ik zie hoeveel minuten ik heb gebeld op m'n rekening en dit komt meestal wel overeen met wat in m'n telefoon staat.

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Hmmm... zou de OPTA dit wel accepteren? Kan me zo voorstellen dat die lui daar in no-time protest tegen in gaan dienen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
van de site van kpn:
het vermelde gesprekstarief is per minuut weergeven. U betaalt per seconde. Gesprekken die korter zijn dan één minuut, worden als één minuut in rekening gebracht
geldt overigens alleen voor hun nieuwe abonnmenten met belbundels...

Verwijderd

Fijn is dat!.. dat heb ik dus ook :( klote zooi krijg net een rekening van 230 euro... vodafone here we come..

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:20
Wel extreem lame dit. Eerst hebben ze een grote campagne 'bellen per seconde, betalen per seconde'. Tegelijkertijd werden er hogere starttarieven in rekening gebracht om dat te compenseren. Anyway, dat hele gedoe met belbundels heeft maar 1 doel en dat is te zorgen dat de consument verplicht wordt meer te bellen (en anders iig meer te betalen).

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

Erazzzer

Fear me, I'm German!

KPN gaat zo nog eens de boot in, ze hebben in een korte tijd de prijzen abnormaal hoog gegooit.

Als je naar de andere aanbieders van abbo's kijkt, zijn ze qua prijs veel aantrekkelijker, alleen jammer dat KPN zo'n goeie dekking hebben.

Als de andere aanbieders net zo'n goeie dekking krijgen dan KPN het schudden

Verwijderd

Nou dat is voor mij dus duidelijk, binnenkort maar overstappen naar vodafone want dit slaat echt werkelijk nergens op.
Willen ze nog meer klanten verliezen ofzo :?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ja >:)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Vodafoon / ben / o2 is wel kewl kwa bereik
net dutchtone is zeer slecht in sommige gebieden :)

over Tele2 hebk geen info :)
Pagina: 1