About de DIVX film rechten...

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mogen hier geen download sites links komen van DIVX sites? Maar, als mensen een probleem hebben met hun brander is dat niet ill.??
Is het nou 100% principieel gedoe dat zo`n topic wordt gesloten of is het echt ill.?
Ps. Deze topic is normaal, niet sluiten aub, zolang er geen links naar sites komen enzo. Natuurlijk ;)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

DIVX zijn gewoon illegaal vanwege 't schenden van de copyright (100% zeker). Branders worden maar voor een klein gedeelte (Ahum) gebruikt voor ill. praktijken, de meeste mensen hebben gewoon een burner voor die hele grote Excel-bestanden die net niet op een floppy kunnen!!! (Ahum)

20*350ZO45°

Verwijderd

linkjes naar illegale stuff is hier verboden op GoT, omdat men er hier problemen mee kan krijgen. Als jou brander kapot is en iemand helpt je dat ding te fixen is er nix illegaals.

Verwijderd

Hey RDK_NL heb jij ook altijd van die enorme Excel-bestanden??? Ik heb er ook vaak last van, soms zijn ze wel iets van 1,7 MB.... Da's klote man, dan moet ik weer branden...... LOL :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 14:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Simpel;
Als iemand een prob meldt over niet kunnen fikken, wordt 'ie geholpen.
Als iemand een prob heeft met het kopieren van een beveiligde CD, zal die ook nog geholpen worden.
Als iemand een prob meldt over DivX outten o.i.d. ... wordt 'ie geholpen.
Als iemand een prob meldt over het maken van een DivX .. wordt 'ie geholpen.

Als iemand naar Warez CD's vraagt ...slotje.
Als iemand naar DivX download vraagt ... slotje.

DivX is niet illegaal (hmm.. weetnie .. ivX is vrij 'open' op het moment en er wordt toegegeven dat het een crack is op de codec van MS omdat ze alleen de sucking ASF wilden, maar tot nu toe geen rechtszaak van MS ervover gezien.)
DivX is gewoon et als MP3. Het is niet illegaal, alleen wordt het 9 van de 10 keer gebruikt voor verspreiding van auteurs rechten bevattende (en brekende) informatie.
Je kan zonder probs en zonder illegaal te zijn je eigen film maken en op DivX zetten, en als bonus nog eens de soundtrack op MP3 erbij zetten.

just my 2 cts ...

GrtZ
Koffie

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Zoiets als Napster snap ik nog wel.
CD's zijn gewoon rete duur.
Maar voor 15 piekies heb je de film in de Bioscoop gezien.
Groot beeld, super geluid en een stukje gezelligheid.
Op huur anders een video of dvd.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

MS zou wel gek zijn, als ze DivX aan gaan pakken. Als ze met WMA ook zo'n succes zouden hebben als met de Mpeg 4 standaard, zouden ze helemaal gelukkig zijn.
Standaard wordt mpeg4, iedereen is er enthousiast over -> iedereen raakt er aan gewend -> standaard wordt geaccepteerd -> software wordt aangepast op mpeg4 => Microsoft staat sterk in hun digitale TV project. Wij tweakers zijn een enorme steun voor Microsoft hierin, door DivX beter bekend te maken bij het grote publiek. Openlijk kan MS natuurlijk geen steunbetuiging geven voor DivX, maar in de kantoortjes vinden ze dat DVD kopie gedoe geen enkel probleem, is mijn stellige overtuiging.

Verwijderd

Weet iemand trouwens sites waar je Trailers van nieuwe films kan downloaden in Divx formaat? Da's zeker NIET illegaal. Tot nu toe heb ik ze in Quicktime en AVI en maar een paar in Divx formaat. Ik wil er nog wel meer hebben in Divx. Mooi beeld, goed geluid en klein formaat, kijk dat willen we hebben.

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 20:49
Hier kan je trailers vinden .....

http://dvd.vivi.ch/trailer.htm

Er zit ook een hele goed THX test bij ...

THX-Tex is wel een vob bestand maar de moeite waard ps. 50 MB ....

wel in 5.1 Dolby Digital

wordt in de Metropolis in Antwerpen voor de film gedraait !!!!

Groetjes Gogo .....

• Blue-eagle
  • Niet online
Nu nog een Napster voor films :D

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57

Flotter

Pelipper!

Die is er wel, Scour Exchange ( www.scour.com ), daarmee kun je MP3's, plaatjes en films(!) downloaden.

Ook hier geldt, net zoals bij Napster, dat je alleen zelfgemaakt en/of copyrightloos spul aan mag bieden ;)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Blue-eagle
  • Niet online
Get the clue ;)
Zal `m maar eens gaan downloaden dan, hé?

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Voor F15,- in de bios? hehe, als medewerker van McDonald's gratis, naar ik heb vernomen (en zelf gemerkt) kunnen medewerkers vaak gratis naar de film omdat het restaurant een dealtje heeft gesloten met de bios. Niks meer illegale DivX, legaal naar de scoop.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:12

Jag

Ik sluit alleen maar dingen die illegaal zijn. En distributie van DivXjes is illegaal. Daarom sluit ik topics waarin gevraagd word naar DivX ftp's, maar geen DVD rip topics.

Jag
Pagina: 1