Toon posts:

[Camera] Heeft er iemand ervaring mee ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er een draadloze camera waar je ongeveer 100 meter draadloos beeld kunt verzenden en op je computer kunt kijken.........

Wat vind je van de verbinding tussen camera en computer?
Wat vind je van het beeld ??

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-03 16:27

BaRF

bijna kerst

trust heeft zon ding he? wij verkopen ze, ik zal hem eens testen op afstand :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Ik heb een tijdje een videocamera via een Trust set op mijn computer gehad. afstand was ongeveer 15 meter, en het beeld was goed. Ook door de lijn heenlopen geeft geen storing. Wel heb je af en toe een baan door het beeld lopen (soort van storing), maar aangezien ik hem als webcam gebruikte was dit geen probleem. Over de maximale afstand kan ik weinig zeggen, maar houd er wel rekening mee dat 100 meter waarschijnlijk alleen gehaald wordt in het vrije veld. Binnenshuis zal het snel afnemen.

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15

Giblet

Dingen

staat ie hier niet verkeerd???

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 15:02 schreef Giblet het volgende:
staat ie hier niet verkeerd???
Overclocking, Casemods & Electronica. Zou goed kunnen staan, maar maakt idd meer kans in audio, video en HiFi tenzij het om een webcam gaat???

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 16:50
>> [forum=6].

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 13:14 schreef Deom het volgende:
Ik heb een tijdje een videocamera via een Trust set op mijn computer gehad. afstand was ongeveer 15 meter, en het beeld was goed. Ook door de lijn heenlopen geeft geen storing. Wel heb je af en toe een baan door het beeld lopen (soort van storing), maar aangezien ik hem als webcam gebruikte was dit geen probleem. Over de maximale afstand kan ik weinig zeggen, maar houd er wel rekening mee dat 100 meter waarschijnlijk alleen gehaald wordt in het vrije veld. Binnenshuis zal het snel afnemen.
Welk type heb je ?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:06

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> GT :)

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 09:32 schreef Backupmaster het volgende:

[..]

Welk type heb je ?
Ik ga er van uit dat je wilt weten wat voor camera. Het is een Sony handicam TR 330 E
Pagina: 1