Hi,
Ik heb in mijn Global.asa 2 functies:
De eerste melding in de DB gaat goed. Maar session_onend wordt aangeroepen (getest mbv application variables), maar de MyCon.Open gaat mis. De functie stopt na het aanroepen van MyCon.Open, en alle andere queries in de database (in volgende sessies/functies) gaan mis. Pas als ik IIS (5.0) restart gaat het weer goed.
Dit alles op W2K Server / IIS 5.0. Probeer ik het op PWS van Win98SE gaat alles goed. Ook als ik MyCon.Open "driver=access, dbx=c:\shopdb.mdb" (zoiets) gebruik gaat het goed. Maar ik ben erg benieuwd waarom het via ODBC misgaat....
Iemand??
Ik heb in mijn Global.asa 2 functies:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Session_OnStart:
Set MyCon = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Set MyRs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
MyCon.Open "DSN=ShopDB"
Zet een melding 'sessie.id begonnen om #nu'
MyCon.Close
Set MyCon = Nothing
Set MyRs = Nothing
Session_OnEnd:
Set MyCon = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Set MyRs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
MyCon.Open "DSN=ShopDB"
Zet een melding 'sessie.id geeindigd om #nu'
MyCon.Close
Set MyCon = Nothing
Set MyRs = Nothing |
De eerste melding in de DB gaat goed. Maar session_onend wordt aangeroepen (getest mbv application variables), maar de MyCon.Open gaat mis. De functie stopt na het aanroepen van MyCon.Open, en alle andere queries in de database (in volgende sessies/functies) gaan mis. Pas als ik IIS (5.0) restart gaat het weer goed.
Dit alles op W2K Server / IIS 5.0. Probeer ik het op PWS van Win98SE gaat alles goed. Ook als ik MyCon.Open "driver=access, dbx=c:\shopdb.mdb" (zoiets) gebruik gaat het goed. Maar ik ben erg benieuwd waarom het via ODBC misgaat....
Iemand??
Met of zonder mayonaise?