Toon posts:

[DVD] Aopen 1648 aantal keren regiocode wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is mij opgevallen dat ik maar 2x de code kan wijzigen, normaal is dat toch 5x?
Zou iemand met hetzelfde apparaat dat even kunnen checken?

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 23:32

T-Junkie

user brain not connected...

is vijf keer ja...
(mycom actie? :) )
als je hebt zitten kloten met dvdcrack proggies kan het zijn dat die dr al een paar van hebben afgesnoept....

(ter info
http://www.aopen.com/tech/download/Optical/dvd/dvd1648amh.htm
)

• TygeR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
leek bij mij eerst ook zo te zijn dat ik hem maar 2 keer kon wijzigen maar als ik nu kijk zegtie nog 4 keer erug vaag dus maar gaa er maar vanuit dat je hem gewoon 5 keer kan wijzigen -1 begininstelling dus :-)

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Die Aopen heeft een Pioneer binnenwerk, dus kan je hem regio vrij maken met flashen. Zoek met google op: Aopen 1640 region free ... hopelijk kom je zo verder :)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Op zondag 02 juni 2002 01:14 schreef O.D.Smolik het volgende:
Die Aopen heeft een Pioneer binnenwerk, dus kan je hem regio vrij maken met flashen. Zoek met google op: Aopen 1640 region free ... hopelijk kom je zo verder :)
dit is een 16x48x...

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-04 07:57
Hoe kan je dat zien, hoevaak je de regiocode kan wijzigen ?? Ik krijg dit namelijk te zien met driveinfo
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.vandegriendt/dvd.jpg

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 13:19 schreef Toewan het volgende:
Hoe kan je dat zien, hoevaak je de regiocode kan wijzigen ?? Ik krijg dit namelijk te zien met driveinfo
[afbeelding]
Nah als je die melding krijgt dat ie geen regio beveiliging hebt kan je gewoon alle regio's gebruiken en hoef je dus niet je regio te veranderen dus heb je ook geen maximum :)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 13:23 schreef dascension het volgende:

[..]

Nah als je die melding krijgt dat ie geen regio beveiliging hebt kan je gewoon alle regio's gebruiken en hoef je dus niet je regio te veranderen dus heb je ook geen maximum :)
tnx for explaining dude :? was mij nog niet duidelijk ;)

• Toewan

[..]

Kan daar dan onderling verschil in zitten dan, in zo ongeveer dezelfde partij ?? Ik geloof dat KIP zijn AOpen 1648 DVD speler ook bij de Mycom gehaald heb, net zoals ik.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op zondag 02 juni 2002 13:37 schreef Toewan het volgende:

[..]

Kan daar dan onderling verschil in zitten dan, in zo ongeveer dezelfde partij ?? Ik geloof dat KIP zijn AOpen 1648 DVD speler ook bij de Mycom gehaald heb, net zoals ik.
En ik :) Krijg hem denk maandag.

Juist

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

[..]

niet helemaal waar. Windows 2000 en XP houden zelf bij hoevaak er van regio is gewisseld. :(

ik zoek hier ook een oplossing voor [heb ook de 1648 :) ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gebruik DVD Genie, hiermee kan je on-the-fly je regio code software matig wijzigen. Dit is makkelijk als je DVD speler al hardware-matig regiovrij is, in jullie geval dus. Power DVD houd bij welke regio code je gebruikt, maar is hiermee aardig om de tuin te leiden.

Verwijderd

kan aan mij liggen hoor maar die aopen 1648 is gewoon regiovrij: maw geen counter dus kan je alle regios erin afspelen.

correct me if im wrong

• Toewan
Op zondag 02 juni 2002 16:01 schreef _JUSTICE_ het volgende:
kan aan mij liggen hoor maar die aopen 1648 is gewoon regiovrij: maw geen counter dus kan je alle regios erin afspelen.

correct me if im wrong
Inderdaad, dat dacht ik dus ook, ik zie bij mij nergens een mededeling dat ik maar een paar keer een regio kan wijzigen.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Op zondag 02 juni 2002 21:42 schreef Toewan het volgende:

[..]

Inderdaad, dat dacht ik dus ook, ik zie bij mij nergens een mededeling dat ik maar een paar keer een regio kan wijzigen.
ik hoop t ook...
mocht iemand andere ervaringen hebben, zet het dan alsjeblieft neer, dan weten wij tenminste ook waar we aan toe zijn ;)

btw; nog een thread hierover: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/510023

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 16:01 schreef _JUSTICE_ het volgende:

correct me if im wrong
ALs je naar aparaatbeheer gaat en dan naar de Dvd-speler zie je ook staan dat je 4x je regio-instelling kan veranderen...
Pagina: 1