Het is mij opgevallen dat ik maar 2x de code kan wijzigen, normaal is dat toch 5x?
Zou iemand met hetzelfde apparaat dat even kunnen checken?
Zou iemand met hetzelfde apparaat dat even kunnen checken?
dit is een 16x48x...Op zondag 02 juni 2002 01:14 schreef O.D.Smolik het volgende:
Die Aopen heeft een Pioneer binnenwerk, dus kan je hem regio vrij maken met flashen. Zoek met google op: Aopen 1640 region free ... hopelijk kom je zo verder
Verwijderd
Nah als je die melding krijgt dat ie geen regio beveiliging hebt kan je gewoon alle regio's gebruiken en hoef je dus niet je regio te veranderen dus heb je ook geen maximumOp zondag 02 juni 2002 13:19 schreef Toewan het volgende:
Hoe kan je dat zien, hoevaak je de regiocode kan wijzigen ?? Ik krijg dit namelijk te zien met driveinfo
[afbeelding]
Verwijderd
tnx for explaining dudeOp zondag 02 juni 2002 13:23 schreef dascension het volgende:
[..]
Nah als je die melding krijgt dat ie geen regio beveiliging hebt kan je gewoon alle regio's gebruiken en hoef je dus niet je regio te veranderen dus heb je ook geen maximum
Kan daar dan onderling verschil in zitten dan, in zo ongeveer dezelfde partij ?? Ik geloof dat KIP zijn AOpen 1648 DVD speler ook bij de Mycom gehaald heb, net zoals ik.Op zondag 02 juni 2002 13:23 schreef dascension het volgende:
[..]
Nah als je die melding krijgt dat ie geen regio beveiliging hebt kan je gewoon alle regio's gebruiken en hoef je dus niet je regio te veranderen dus heb je ook geen maximum
En ikOp zondag 02 juni 2002 13:37 schreef Toewan het volgende:
[..]
Kan daar dan onderling verschil in zitten dan, in zo ongeveer dezelfde partij ?? Ik geloof dat KIP zijn AOpen 1648 DVD speler ook bij de Mycom gehaald heb, net zoals ik.
Juist
niet helemaal waar. Windows 2000 en XP houden zelf bij hoevaak er van regio is gewisseld.Op zondag 02 juni 2002 13:23 schreef dascension het volgende:
[..]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Inderdaad, dat dacht ik dus ook, ik zie bij mij nergens een mededeling dat ik maar een paar keer een regio kan wijzigen.Op zondag 02 juni 2002 16:01 schreef _JUSTICE_ het volgende:
kan aan mij liggen hoor maar die aopen 1648 is gewoon regiovrij: maw geen counter dus kan je alle regios erin afspelen.
correct me if im wrong
ik hoop t ook...Op zondag 02 juni 2002 21:42 schreef Toewan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dacht ik dus ook, ik zie bij mij nergens een mededeling dat ik maar een paar keer een regio kan wijzigen.
Verwijderd
ALs je naar aparaatbeheer gaat en dan naar de Dvd-speler zie je ook staan dat je 4x je regio-instelling kan veranderen...Op zondag 02 juni 2002 16:01 schreef _JUSTICE_ het volgende:
kan aan mij liggen hoor maar die aopen 1648 is gewoon regiovrij: maw geen counter dus kan je alle regios erin afspelen.
correct me if im wrong